Författare Ämne: Volvo 360GL LITE rust!!!  (läst 3194 gånger)

Elvin

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
Volvo 360GL LITE rust!!!
« skrivet: februari 07, 2007, 23:52:27 »
volvo 360GL vurderes solgt. Byttet clutch ( lamell, trykkplate og utløserlager) for 5dager siden... så det slipper du. Bærekuler og endeledd byttes snart, og 4-hjulskontroll skal jeg også ta så fort som muligt. Lite rust på bilen, litt smått på lakken. Hadde et hull som jeg sveiset, ikke optimalt ettersom jeg IKKE er en opretter, men det holder greit en stund til :) . Setebeltene burde byttes, ettersom de høystsansynligivs ikke går gjennom PKK. Annet en det så er bilen i ganske god stand og har bare gått 180 000 ca. Vurderes solgt.
Bilen ligger i Ski, den har for tiden ikke noe bakpotte, men den kjøper jeg ny før jeg selger bilen.

Stian

b230

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
Re:Volvo 360GL LITE rust!!!
« Svar #1 skrivet: februari 13, 2007, 19:04:13 »
har du noen bilder på bilen..?? hvem modell er det..

Elvin

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: februari 15, 2007, 23:55:25 »
kan se om jeg får tatt noen bilder snart. Det er en -86 mod volvo 360 5-dørs. Den er grønn av farge, ganske fin lakk faktisk! Har byttet potte nå, og fixxer den til Eu-kontrollen i mars. Bytter bærekuler og endeledd snart. Tenker jeg får gjort det til neste uke, kanskje sammen  med en 4-hjulskontroll. Litt høy CO på den akkurat nå, men tipper det er pluggledningene ellns. Skal nok få bytta de også.
Bilen har jeg byttet fra K-gasser til A-gasser fordi, jeg mener at K-gasseren suger og den er av dårlig kvalitet. Byttet olje og kjølervæske regelmessigt. Bytta plugger, luftfilter= K/N type :P rotor og fordelerlokk i sommer.
Trekker litt til siden pga påheng av bremser bak. Det må jeg jo også fixxe før PKK. Jeg tenker jeg venter til ETTER jeg evt. står før jeg selger bilen.
Det er jo en gammel bil, så det er jo alltid noe man kan gjøre.... fin bil, med tungt hjerte jeg evt. Selger den : /

Stian

b230

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: februari 16, 2007, 12:17:07 »
ok.. da er jeg ikke interesert, skal ha 2-dørs...

Elvin

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: februari 18, 2007, 14:06:23 »
ok