Det har seg sånn at jeg vil få mye bedre plass til trykkrøra til intercooleren med en litt mindre radiator(kylare). En kompis hadde en fra en Golf 2 liggende, men jeg lurer på om den er litt liten. Det vil jo gå ut over kjølinga at jeg skal ha en IC foran kylaren og øke motoreffekten litt også. Tenkte å hullborre støtfangeren og ha en glipe i til pansere i bakkant av motorrommet så varmlufta kommer ut også.
Målene på orginal 360 kylare er:
Bredde: 55 cm
Høyde:35 cm
Tykk: 3 cm
Golf 2 kylaren er:
Bredde: 43 cm
Høyde: 32 cm
Tykk: 3,5 cm
Så jeg lurer altså på om den kommer til å greie å holde motoren min på normal arbeidstempratur?