300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Antal personer som röstat: 9
Jag och GustavT planerar att åka någon dag i allafall, vi bor inte långt från Jönköping!Lördag blir det inte för jag har släktmiddag då och Gustav jobbar nog på fredagen, därför lutar det åt söndag, eller måndag men det är ju nog inte mycket kvar att se då är jag rädd.Återfallet, vilken/vilka dagar är du där med brutalljudbygget?
Citat från: FREJ skrivet mars 22, 2007, 20:19:24 Jag och GustavT planerar att åka någon dag i allafall, vi bor inte långt från Jönköping!Lördag blir det inte för jag har släktmiddag då och Gustav jobbar nog på fredagen, därför lutar det åt söndag, eller måndag men det är ju nog inte mycket kvar att se då är jag rädd.Återfallet, vilken/vilka dagar är du där med brutalljudbygget?Brutal? Nja...Jag är där under fredagen. Det ska tilläggas att jag inte är utställare, utan bara deltar i ljudtävlingen.
Kul Jag har fått en hel del förfrågningar om jag kan visa bilen, så den kommer nog vara bemannad större delen av dagen, trots att den inte ingår i utställningen.
Jag åker nog dit på fredan Kommer och kikar på din bil Aterfallet