hej!
vad gör man enklast åt en dörr som hänger? den e jättesvår och stänga, hänger ner ca 15mm, om man lyfter lite när man stänger går det lätt...
e lite inne på att bara lyfta lite nätt i dörren när den nästan e stängd....
förslag mottages med glädje,,,