Författare Ämne: MRO  (läst 2105 gånger)

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
MRO
« skrivet: november 01, 2007, 21:22:12 »
Jag är en av många som gillade att köra slicks and slide på 90-talet. Var och google och sökte efter en nyare version men misslyckades. Istället föll jag över detta lilla gratis spel:

Micro racing online
http://www.miniracingonline.com/index2.php?Lengua=gb

Helt gratis! Det enda du behöver göra är att regga dig på deras forum. Det anvn och passw behövs senare i spelet när du kör online.

När man startar spelet är allt på spanska men det går att ändra till engelska genom att gå in i options. Options startas automatiskt vid första uppstarten. Finns en spansk flagga uppe till höger ändra den till önskvärt språk genom att klicka på pilarna bredvid flaggan.

Har även gjort en 360 modd. Bilden som är bifogad längst ner laddar du ner genom att högerklicka och välj "spara bild som" och lägg den i MROs spelmapp i katalogen "Coches" namnet på filen ska vara Volvo-raimei07-Volvo360_22.bmp. Om den inte är det får du döpa om filen till Volvo-raimei07-Volvo360_22.bmp.
Färg på bilen kan du ändra genom att öppna den i paint och kluddra lite som du vill att bilen ska se ut.

Eftersom det är gratis och inte kräver mycket av datorn tror jag många har möjlighet att spela! Om intresset finns kan vi ta en turnering. Kan starta en server någon kväll så kör vi lite.
« Senast ändrad: november 01, 2007, 21:27:28 av Mefistofeles »
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor