Författare Ämne: Jag drömde i natt att .....  (läst 3174 gånger)

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Jag drömde i natt att .....
« skrivet: januari 26, 2008, 07:45:14 »
..... Frej hade gjort en post och sagt att han ska sluta skriva i forumet. Han ansåg att det tog för mycket tid att dokumentera allt mek han gör och att hans 360 gjort sitt!

Vart tvungen att gå in på forumet på morgonen för att leta reda på posten, men som tur utan resultat.

En uppmaning till Frej ta det lugnt med postandet på forumet så du inte blir utbränd! Utan dig hade forumet varit tomt!!!

Mvh en ny vaken Mefistofeles.
« Senast ändrad: januari 26, 2008, 07:48:48 av Mefistofeles »
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

Paq

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1138
  • röd=sport
    • Visa profil
SV: Jag drömde i natt att .....
« Svar #1 skrivet: januari 26, 2008, 20:50:17 »
låter som en ricktig mardrömm :o
röda bilar går fortast de är vetenskapligt bevisat...

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #2 skrivet: januari 26, 2008, 22:26:46 »
..... Frej hade gjort en post och sagt att han ska sluta skriva i forumet. Han ansåg att det tog för mycket tid att dokumentera allt mek han gör och att hans 360 gjort sitt!

Vart tvungen att gå in på forumet på morgonen för att leta reda på posten, men som tur utan resultat.

En uppmaning till Frej ta det lugnt med postandet på forumet så du inte blir utbränd! Utan dig hade forumet varit tomt!!!

Mvh en ny vaken Mefistofeles.

Hahaha, det var det värsta!  :D

Men jag måste erkänna att du inte är den enda som drömt drömmar (och mardrömmar) om 300 Power  ;)

I vaket tillstånd har jag ibland tänkt på hur mycket tid och pengar man lägger på sin älsklingsbil och hur det skulle bli om motivationen och förälskelsen tar slut!  ???
Men nyförälskelsen till min blå älskling har övergått i livslång kärlek så ni behöver inte oroa er. Och skulle (gud förbjude) nånting hemskt hända med lilla blå så skulle jag självklart ersätta den på värdigt sätt och föra över så mycket som möjligt till den nya bilen.

Forumet är en drog och jag är beroende. Men är inte rädd att bli utbränd. Det är en ren glädje att få läsa och vara delaktig här!

Enda anledningen till att jag ibland försöker hålla igen är att det börjar bli pinsamt att titta på statistiken över de "10 största författarna" under statistik.

Hoppas du drömmer söta drömmar i natt David  :-*
Godnatt
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
« Svar #3 skrivet: januari 27, 2008, 09:03:16 »
Skönt att höra. Du är en grundpelare som klubben inte kan vara utan. Utan alla dina inlägg hade forumet varit rätt så tomt så fortsätt skriva, håll inte tillbaka.

I natt har jag sovit som en prins :)
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #4 skrivet: januari 27, 2008, 22:07:39 »
Skönt att höra. Du är en grundpelare som klubben inte kan vara utan. Utan alla dina inlägg hade forumet varit rätt så tomt så fortsätt skriva, håll inte tillbaka.

I natt har jag sovit som en prins :)

Låter bra  :)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.