Författare Ämne: skojare  (läst 3052 gånger)

Redhead85

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1345
    • Visa profil
skojare
« skrivet: februari 11, 2008, 21:32:28 »
dessa verkar inte vara intresserade av de bilar forumet handlar om men man vet aldrig.

http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=3675&sida=1

360 Hybrid MKII

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: skojare
« Svar #1 skrivet: februari 11, 2008, 22:49:36 »
dessa verkar inte vara intresserade av de bilar forumet handlar om men man vet aldrig.

Förmodligen inte men nån här kanske har andra bilar till salu.. bäst att passa sig i så fall och vara jävligt misstänksam, smart och inte gå med på några dumma saker.
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Redhead85

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1345
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: februari 11, 2008, 22:57:31 »
läste igenom hela tråden och det verkar vara väldigt vanligt.
360 Hybrid MKII

Max

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1496
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: februari 11, 2008, 22:59:48 »
Ännu en fördel med 300-serien har uppdagats! ;D /Max
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Svar #4 skrivet: februari 12, 2008, 12:14:21 »
när jag hadde min 745 tic ute på annons ringde det en kille med utlänsk brytning och försökte köpa bilen mycket lägre än utropspriset och efter en stunds diskuterande (jag ville inte gå ner i pris) så totalvände han och började prata om att han hadde en m5:a som var trimmad, tror det var 400 eller 600 hästar i den. Tänkte att det skadar väll inte att lyssna på honom och om det är så så får han väll komma hit och visa bilen men han verkade tro att jag var helt tappad och han babblade på och skröt och jag ifrågasate honom för det märktes att jag kunde fan så mycket mer om bilar än honom så jag tackade nej. Men han gav sig inte så jag fick tillslut slänga på luren!!! vilken idiot säger jag bara
Bra, bättre, bredast