Författare Ämne: Hjälp från en 08:a  (läst 3506 gånger)

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
Hjälp från en 08:a
« skrivet: februari 23, 2008, 00:39:15 »
Då jag för tillfället letar efter en 4x4, helst King cab snubblade jag över denna.

http://www.blocket.se/vi/15275175.htm?ca=21_s

Det är ju en bit att köra och kolla på den så jag tänkte att det är kanske någon häromkring som vet vilka dessa jeppar är och kanske till och med sett bilen?? Önsketänkande förmoderligen men försöka går ju
Bra, bättre, bredast

Max

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1496
    • Visa profil
SV: Hjälp från en 08:a
« Svar #1 skrivet: februari 24, 2008, 01:55:35 »
Deras hemsida, har du förstås redan hittat!?: http://www.sarasbil.com/omoss.html

Bilen står registrerad på en privatperson! Är nog en liten, väldigt liten, firma! 57 kW på 2,5 ton bil, blir inte mycket till "räser"! ;) :) /Max
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Svar #2 skrivet: februari 24, 2008, 02:17:00 »
nej det är en liten firma som verkar drivas av ett par utlänska bröder dock lät dom seriösa när jag ringde dom

ja det blir ju ingen strippen bil direkt men bra och billig och diesel kan man ju få tag på billigt sen ska det inte gå for när man ska köra jämte vägen ;)
Bra, bättre, bredast

Max

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1496
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: februari 24, 2008, 02:33:47 »
Jag glömde, "att man kan få tag på billig diesel"! ;D Jag gillar faktiskt utseendet på bilen och patinan är väl balanserad! ;) Tror du det går att pruta på priset? Det är balkarna som håller hela bilen! Ganska lätta att laga. Motorn vet jag inget om... /Max
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Svar #4 skrivet: februari 24, 2008, 02:44:03 »
jo billi diesel går alltid att fixa (vill bara markera att jag tjyvar ingen, köper av en som har bonngård) jo balkarna är kritiska men dom sa at den var fräch inn och utvändigt med tanke på vad det var för bil, priset får vi se på men det är väll inte omöjligt. motorn går hur långt som helst, blir ju inte direkt några påfrestningar med dom extrema hk
Bra, bättre, bredast