Jag sökte men hittade inte färdiga bultar som passade till 360, fast det finns bultar med samma gänga till andra bilar så hade de inte samma håldiameter för bultarna i naven.
Jag gjorde bultarna av vanliga m12x1,25 bultar med vanliga sexkant skallar, jag fyllde på lite med svetsen nedanför skallen och svarvade av svtsen och lite av skallen till rätt mått, vill minnas att hålen är ca 13,2mm så jag gjorde bultarna lite större för att få presspassning så de inte ska snurra när man drar fast hjulmuttrarna.
Originalbultarna är ju räfflade för att inte snurra men det tycks gå bra utan räfflor också.
Och nej bultarna har nog inte försvagats av att jag svetsat på dom för då hade de nog gått av när jag drog dit dom.
Jag gjorde bultar till brorsans 360 också, men de gjorde jag av bultar från någon annan bilmodell (minns int vilken) som hade rätt gänga men var grövre i naven så de var bara att svarva ner till rätt mått.
Hm kom nu på att det borde ju också gått att borra upp hålen i naven för att få dit andra bultar.