Författare Ämne: veckan började bra  (läst 4984 gånger)

vict0r

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 23
  • Pärlan
    • Visa profil
veckan började bra
« skrivet: mars 10, 2008, 20:22:25 »
http://live.jrc.nu/

En bit ner där ser ni två bilder på min 360, skulle äga lite precis utanför jobbet, fick överhäng då det var en isfäck på marken som jag missade, och sladdade in i en av företagets egna hyrbilar :/

jag tappade min stöt b, som blev hängades på dragkroken på andra bilen, som syns på bilden, och min krockbalk bak har nog sett sina bättre dagar, rost på den oxå :/

Been there, done that, dont remeber a thing...

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: veckan började bra
« Svar #1 skrivet: mars 10, 2008, 20:50:28 »
http://live.jrc.nu/

En bit ner där ser ni två bilder på min 360, skulle äga lite precis utanför jobbet, fick överhäng då det var en isfäck på marken som jag missade, och sladdade in i en av företagets egna hyrbilar :/

jag tappade min stöt b, som blev hängades på dragkroken på andra bilen, som syns på bilden, och min krockbalk bak har nog sett sina bättre dagar, rost på den oxå :/

Haha vilken grej! Hur gick det med hyrbilen?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Anton

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 10, 2008, 21:01:48 »
haha hoppas du klarade dig bra :P
När jag blir stor vill jag bli som peter :)

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Svar #3 skrivet: mars 11, 2008, 01:14:04 »
vad är det för bil i filmen??
Bra, bättre, bredast

vict0r

• Nykomling
  • *
  • Pärlan
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: mars 11, 2008, 16:51:08 »
Med mig gick det ju bra så sett, jag har gett upp hoppet lite om bilen nu, den har sporadiskt dött imellanåt sen krocken, tror nån el kabel glappar, samt nya oljud från motorn :/

för hyrbilen så har jag fått en utskällning från chefen, sen så har jag frågat lite hur vi ska göra, än så länge så vet jag itne, men har kollat att en ny stöt till den kostar runt 2300 :- det är massa märken i den, men inga repor på luckan, dom gick polera bort :D
så lite tur i oturen, tror inte jag sladdar utanför jobbet igen, alla såg det oxå, så dom har mobbat mig nu i veckan =P

vad de var för bil i filmen ?? de såg jag inte, fråga där :P

Max

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1496
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: mars 11, 2008, 17:16:26 »
Tur ingen människa blev skadad, om ett år skrattar du åt olyckan! ;) Du hade väl försäkring, som betalar hyrbilen! Onödigt att chefen blev arg, det var inte hans bil! Vad kallar dom dig på jobbet? Lite nyfiken! :) /Max
På detta forum, hjälper trevliga personer varandra, med Sveriges mest underskattade bil.

vict0r

• Nykomling
  • *
  • Pärlan
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: mars 11, 2008, 21:08:24 »
mm de var rätt onödigt, det roliga i de hela var ju att jag skulle stila lite på häng där framför en som kom gåendes, han höll på dö av skratt :P

och jo har försäkring, så det är ju lugnt oxå =)

på jobbet kallar dom mig rallykalle & driftarn, men mycker ironisk ton när dom säger de :P

Men lite kul att ha något att snacka om