Gobajen...
Vad som krävs... jaa du .... en volvo och lite glatt humör. Det kommer man långt med ...
Dubbfria gummin brukar fungera finfint .... om det inte är farten man är ute efter..... Jag körde med dubbfritt en vinter..
det gick inte så fort ... men brett....
Freedo...
Lite norr om Sthlm brukar vi ploga upp en bana .... Tar det lite mer noggrant när/om det blir någon is.
Mefistofeles...
Det är klart den är...... Ska du sälja så får du ju göra det efter vintern...
