Författare Ämne: Volvo 360  (läst 11752 gånger)

Anton

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
Volvo 360
« skrivet: april 19, 2008, 22:41:59 »
när jag var i det förlovade landet sverige idag så var jag lite deppig men när jag gick på parkeringen från feltema till jula vad får jag se Jo en Vit volvo 360 2 dörrars :) lite rostig fram i och 2extralampor :D vem kan det vara?  ::)
När jag blir stor vill jag bli som peter :)

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: Volvo 360
« Svar #1 skrivet: april 20, 2008, 09:50:49 »
när jag var i det förlovade landet sverige idag så var jag lite deppig men när jag gick på parkeringen från feltema till jula vad får jag se Jo en Vit volvo 360 2 dörrars :) lite rostig fram i och 2extralampor :D vem kan det vara?  ::)

Var i det lilla förlovade landet Sverige var du?  ;)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Anton

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
SV: Volvo 360
« Svar #2 skrivet: april 20, 2008, 18:03:28 »
aj tusan! :P åpppsala
När jag blir stor vill jag bli som peter :)