Författare Ämne: 345-81 före detta snusarn´s  (läst 96037 gånger)

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:345-81
« Svar #120 skrivet: september 14, 2006, 19:49:34 »
Ska man gratulera eller beklaga?  ;)
Hoppas den nya ägaren tar lika god hand den som du har gjort!
Förare TEAM EGON RACING

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #121 skrivet: september 17, 2006, 20:05:32 »
Mest beklaga känns det som, hoppas på att bilen kommer tillbaks till 300power med nya ägaren!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

snusarn

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 367
    • Visa profil
    • pelles740
« Svar #122 skrivet: september 17, 2006, 23:32:56 »
Jag har ännu faktiskt inte direkt saknat bilen  ??? vilket jag brukar göra när jag sålt av något , kanske för att jag inte nyttjade den så mycket.
Det lät på den nye ägaren som så , att den fixas till och hålles så original som möjligt.
Anledningen till att hon såldes va att jag inte skulle få för mig att mixtra och bygga om , för tankarna fanns där  :o
Jag kommer att hålla mig kvar här på forumet , för det blir troligtvis en 360 glt framåt snö perioden  8)
Är volvo lös nu....

kromet

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
« Svar #123 skrivet: september 19, 2006, 18:10:41 »
Härmed vill jag passa på och presentera mig som den nya ägaren :)

Trevlig bil och ett trevligt forum ! - Har aldrig varit registrerad här tidigare, men har dock läst en del här förut, utan att vara medlem - detta ändrar sig naturligtvis nu när jag själv äger en av dessa skapelser igen, (ägde en 340 DL för några år sedan).

Snusarn har verkligen gjort ett utmärkt jobb med att hand om bilen, och jag kommer givetvis att försöka göra så gott man kan för att fortsätta hålla den i ett lika bra skick som den är just nu.

Bilen kommer mycket riktigt att hålla sig relativt original, om det överhuvdtaget blir några förändringar att tala om, kommer det att vara av den sorten som är lätta att återställa till original igen, tycker bilen är såpass speciell att det är synd att bygga om den i några större grader.

I sinom tid kommer dock även jag starta upp en egen projekttråd, för troligen kommer några smågrejer trots allt att ändra på sig/lite fix är det ju alltid som behöver göras - vad dessa grejer är kommer visa sig i den nya tråden, när jag väl startar den ;D
« Senast ändrad: september 19, 2006, 18:11:47 av kromet »

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #124 skrivet: september 19, 2006, 19:21:36 »
Jag kommer att hålla mig kvar här på forumet , för det blir troligtvis en 360 glt framåt snö perioden  8)

Uppskattas!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #125 skrivet: september 19, 2006, 19:22:31 »
Härmed vill jag passa på och presentera mig som den nya ägaren :)

Trevlig bil och ett trevligt forum ! - Har aldrig varit registrerad här tidigare, men har dock läst en del här förut, utan att vara medlem - detta ändrar sig naturligtvis nu när jag själv äger en av dessa skapelser igen, (ägde en 340 DL för några år sedan).

Snusarn har verkligen gjort ett utmärkt jobb med att hand om bilen, och jag kommer givetvis att försöka göra så gott man kan för att fortsätta hålla den i ett lika bra skick som den är just nu.

Bilen kommer mycket riktigt att hålla sig relativt original, om det överhuvdtaget blir några förändringar att tala om, kommer det att vara av den sorten som är lätta att återställa till original igen, tycker bilen är såpass speciell att det är synd att bygga om den i några större grader.

I sinom tid kommer dock även jag starta upp en egen projekttråd, för troligen kommer några smågrejer trots allt att ändra på sig/lite fix är det ju alltid som behöver göras - vad dessa grejer är kommer visa sig i den nya tråden, när jag väl startar den ;D

Hej och välkommen Kromet! Vad roligt att bilens öde lever kvar på 300 power!  :)

snusarn

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 367
    • Visa profil
    • pelles740
« Svar #126 skrivet: september 20, 2006, 01:49:55 »
Kul att du reggade dig här , nu stänger jag den här projekt tråden.

Så ser vi fram emot den nya istället.
Är volvo lös nu....