300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Hej,Måste byta övre fjäderbenstallrikarna fram på en 360 -88.Problemet är att jag inte får tag på dom. Dom finns ej att köpa på Volvo längre (säger dom)och jag har inte hitta någon annan bildelsfirma heller som har dom.Är det någon som har något tips?MvhTomas L
Ajdå läste undre tallriken..Mekomen har bara övre, tänkte tipsat om dem annars.Vi får leta vidare, annars finns väl alltid på skroten. Och de borde vara billiga och är ju hyffsat smidiga att ta loss.
Citat från: FREJ skrivet juni 02, 2008, 18:13:05 Ajdå läste undre tallriken..Mekomen har bara övre, tänkte tipsat om dem annars.Vi får leta vidare, annars finns väl alltid på skroten. Och de borde vara billiga och är ju hyffsat smidiga att ta loss.Det är den övre jag är på jakt efter. Hittar inte den på Mekonomen. Den du visade på bilden är den undre.MvhTomas L
Ursäkra, skrev fel. Mekonomen har bara undre menade jag.Har du kollat med Meca, Autoexperten eller bildelsgrossisten?
Citat från: FREJ skrivet juni 02, 2008, 22:10:37 Ursäkra, skrev fel. Mekonomen har bara undre menade jag.Har du kollat med Meca, Autoexperten eller bildelsgrossisten?Japp, har kollat där också utan resultat Har fått ett tips om GCP (Genuine Classic Parts) i Jönköping.Ska kontakta dom.