Fixade lite i PS och testade hur utseendet kan bli med 40 profil, fast detta är väldigt dåligt gjort, så det blev nog snarare 35 profil, men jag tycker iaf att det blir mycket snyggare med mindre profil! Man får kisa med ögonen så ser det nog bättre ut 
Hur gör man så att man kan skriva mellan bilderna? Har inte lyckats klura ut det än...
Första är iaf nu, andra med 40-35 profil.
Ojojoj, är den första bilden verklighet? Ser ju så overkligt STORT ut

Men jag är kluven, den andra bilden, med låga profilen, är ju RUSKIGT snygg och race:ig!
Jag kan inte välja!
Men kör du på lågprofil så får det plats och blir ännu snyggare!
Låter bra med dina planer angående skärmkanterna, de där bak samlar ju bara smuts så det rostar så in i bängen när det ligger 1cm jord och skit på kanten inuti hjulhuset.
Fram kan du ju utgå ifrån ytterskärmen och sen misshandla/bygga om innerskärmen tills det funkar.. dock är det ju lite mer pill där fram eftersom ytter och innerskärm är bultad ihop och inte punktsvetsad som där bak.
Just det.. om du kapar bort kanten där bak så att punktsvetsarna försvinner så behöver du nog svetsa ihop dem igen precis i botten på V:et, alltså där innerskärm möter ytterskärm. Karossen är ju bärande. Nåt liknande där fram men kanske inte svets då det blir jobbigt att få av ytterskärmarna då om du skulle behöva ta bort dörrarna eller nåt någon gång..
En annan grej som går att hitta på fram är ju att flytta fjäderbenet innåt i överkant, så att det blir mer negativ camber. Då lutar ju framhjulen in i hjulhusen och går på så sätt mer fria. Dock är det väl svets och så som behövs för att kunna mecka om fjäderbenets torn.