300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
haha om man kollar noga så ser man att han som kör har en mask! Kanske det var du Frej!
Citat från: Gozze skrivet juli 02, 2008, 22:50:09 haha om man kollar noga så ser man att han som kör har en mask! Kanske det var du Frej! Tror nog också att det är frej som fått på andra bakhjul och är ute och leker av sig lite medans han har chansen eller vänta... skymtar man ett scoop?
Citat från: Jyllskar skrivet juli 03, 2008, 23:48:39 Citat från: Gozze skrivet juli 02, 2008, 22:50:09 haha om man kollar noga så ser man att han som kör har en mask! Kanske det var du Frej! Tror nog också att det är frej som fått på andra bakhjul och är ute och leker av sig lite medans han har chansen eller vänta... skymtar man ett scoop?Min är 5-dörrars så tyvärr... Och "Scoopet" är nog en för stor turbo som sticker upp, laddar B200:an med 2.5 bars laddtryck för att klara Breisladden
Citat från: FREJ skrivet juli 04, 2008, 07:37:42 Citat från: Jyllskar skrivet juli 03, 2008, 23:48:39 Citat från: Gozze skrivet juli 02, 2008, 22:50:09 haha om man kollar noga så ser man att han som kör har en mask! Kanske det var du Frej! Tror nog också att det är frej som fått på andra bakhjul och är ute och leker av sig lite medans han har chansen eller vänta... skymtar man ett scoop?Min är 5-dörrars så tyvärr... Och "Scoopet" är nog en för stor turbo som sticker upp, laddar B200:an med 2.5 bars laddtryck för att klara Breisladden Manligt b200an kanske är en underskattad maskin?
den där så jag på gatebil mantorp, kan kontra med att det är en sugmaskin... scopet är för förgasarna!!!
Jag har mer bilder på den Sitter en B230A i den, kommer inte ihåg vad det är för förgasare i men två weber/delorto eller liknande har jag för mig^^