ojoj. tackar för ett varmt välkomnande!

vi har redan filurat lite om att byta till fetare spridare, är på jakt efter ett gäng men har i brist pånapp valt att öka på soppatrycket yttligare (FREJ kanske har några sjyssta spridare ligger som hankan få byta mot en K-kam eller nåt?

), det konstiga är att den drar bra i början, men när man gasat fullt i mer än 5-10 sekunder så verkar det som den tappar soppatryck, funderar på om det kan vara min B-lösning av soppafilter som liggger bakom åxå, ni vet ett sånt där valingt liten fult plastfilter från macken som alla satte dit på sina trimmade moppar förr i tiden

skall nog klämma tillbaka orginalfiltret igen, och om den går bättre då köpa ett nytt sådant.
jag har även funderat på värre soppapump, såg i nån tråd här att det finns billiga biltemapumpar typ, som ger större flöde vid höga tryck, skall söka lite.

Självklart kommer en presentationstråd snart, men projekt vetefan, dåbilen är rätt risig, och jag inte har några större planer på å fixa till annatändetsom krävs för våra "vänner" bilslaktarna (även kallade svensk bilprovning)
och filmer kan jag lova att det kommer en del i vinter, mest PGA att jag 2 dagar efter vi fått motorn att lira råkade köra aningen för fort framför ett radargäng i örebro, ni som bor där kanske vet den fruktade "laser-Pekka?

nåväl,han stal iaf mitt körkort, får det åter i november. å då blir de åka av vill jag lova, hoppas man fått ordning på detta till dess bara.