300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Då skulle jag köpa en Volvo 360 GLT -86. Den har en b200 insprutarmotor på 118 hk.
Citat från: Mefistofeles skrivet oktober 16, 2004, 10:35:36 Då skulle jag köpa en Volvo 360 GLT -86. Den har en b200 insprutarmotor på 118 hk.okej. men jag har en 360 glt från -87, å jag har då bara 110 pållar.. finns det någon förklaring på det?