« skrivet: februari 19, 2009, 10:35:39 »
Tja en fråga till

Någon som vet hur man får ut hjulen litegrann så det ser sportigare ut. Spacers kommer inte bli så bra för dom trycker ju bara ut hjulen max 5 millimeter och det syns ju knappt. Och om jag ska ha två stycken så blir pinnbultarna för korta så de inte passar. Alla tips och idéer är välkommna
Tack på förhand

« Senast ändrad: februari 19, 2009, 10:37:15 av Lassekamrat »

Loggat
''Blue M&M's, Red M&M's, they always end up in the same colour'' - Homer Jay Simpson