http://www.engstrandmotorsport.se/shop.htmlHittade denna sida, extra långa hjulbultar till 240. Finns det någon som har bultar från en 300 och kan mäta styrdiametern och "splinsen". Har en från en 740, vet inte om det är samma som 240, men borde väl vara liknande. Den har i alla fall följande mått.
Har mätit styrdiametern precis före splinesen, och måtten på splinsen är yttermått.
Styrdiameter: 15,5
Splines: 16,3