300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Nu e de bestämmt, de blir bara ögonen som ska tatueras in, det händer nu på söndag till och med bilder laddas upp då Tack alla för alla förslag
Citat från: Svegglan skrivet mars 20, 2009, 21:38:05 Nu e de bestämmt, de blir bara ögonen som ska tatueras in, det händer nu på söndag till och med bilder laddas upp då Tack alla för alla förslag Coolt Synd bara att det inte sker hos Miami Ink, eller gör det?
Ooooh my god!!! Mitt finger kommer vara klistrad vid F5 tangenten imorgon även om det enda vi får se är en arm inlindad i blodigt gladpack med en massa Helosansalva.Hoppas du blir nöjd, jag är i alla fall mäktigt stolt att någon väljer att tatuera en logga som jag en gång ritat!/David
det får man räkna med när man håller på 300 serien
Citat från: Mefistofeles skrivet mars 21, 2009, 01:53:55 Ooooh my god!!! Mitt finger kommer vara klistrad vid F5 tangenten imorgon även om det enda vi får se är en arm inlindad i blodigt gladpack med en massa Helosansalva.Hoppas du blir nöjd, jag är i alla fall mäktigt stolt att någon väljer att tatuera en logga som jag en gång ritat!/DavidJa , de ska fan bli mäktigt,, har fan blitt mycket idiot-förklarad, men men, de e la sånt man får ta
Citat från: Svegglan skrivet mars 21, 2009, 09:11:23 Citat från: Mefistofeles skrivet mars 21, 2009, 01:53:55 Ooooh my god!!! Mitt finger kommer vara klistrad vid F5 tangenten imorgon även om det enda vi får se är en arm inlindad i blodigt gladpack med en massa Helosansalva.Hoppas du blir nöjd, jag är i alla fall mäktigt stolt att någon väljer att tatuera en logga som jag en gång ritat!/DavidJa , de ska fan bli mäktigt,, har fan blitt mycket idiot-förklarad, men men, de e la sånt man får ta Här blir du kung i alla fall!
Känn dig inte tvingad till nåt du ångrar sen bara Gör tatueringen för din egen skull, inte vår.