Hehe..
Om du bara visste vad jag vet om dig ... =)
Jag brukade osså åka förbi din bil varje dag i somras.
Har en jobbarkompis som bor i rundby, Och då måste man ju runda din kåk ... för att komma över bron ..
Nää .. det är så att jag är bra kompis med Magnus M, han som du jobbade med på DELL. Det va han som tipsade mig om denna sida.
Iskörningen i rosers..... Laglig å laglig... Vi får köra där tills det är någon som klagar... men sköter vi det snyggt så får vi köra ...
Vi har kollat med alla som bor runt viken .. Och dom är med på de t... Om vi kör med insidan .. Vilket verkar funka ..
Vi får se va det blir för väder de närmaste veckorna nu ... Om det blir nge mer iskörning denna vinter.
Jag kan ju maila dig när vi planerar in lite körning nästa ggn. Det blir inget nu till helgen ... För då är det ju Svenska rallyt. Men nästa så ... =)
// Micke S
Micke_Sodergen@Yahoo.com
070-328 01 23