Hejsan! Har fått tag på en sån liten charmig bil som en 360 med en volvo snurra i. Tyvärr verkar den få på tok för mycket soppa och undrar hur man ställer/justerar en sån motor/förgasare? Tyvärr så är jag inte speciellt haj alls på denna motor. Finns dessutom väldigt lite på nätet att hitta om den. Någon som vet mer? Hjälp!
Den har börjat glödtända när man stänger ev den så känns som detta måste fixas omgående!