Hej!
Har haft bilen några månader nu och har inte tänkt på det förens nu när jag börjat jobba på annan ort, blir runt 7mil om dagen.
Tankade 42liter + att det var runt 5liter kvar i tanken så vi avrundar till 45 liter.
Efter 25mil började lampan att lysa?
Är dålig på matte men är inte detta typ 1.5liter milen?
Ska tilläggas att jag kör lungt samt eco drivar så mycket som det går, motorbromsar jämt osv. Bilen är helt original.
Bilen är servad med ny olja, nya stift, nya kablar, ny rotor och fördelare. Stiften är oboyfärgade så blandningen är ju inte fel.
Måste tyvärr sälja bilen om inte problemet går att lösa