Är det någon här som har bra koll på skrivare? Har lite funderingar på en Xerox Phaser 6110N, en färglaser med nätverksstöd för 1400:-
Hade inte tänkt mig någon superflashig sak, utan bara något att ha till bra-att-ha utskrifter och lite skolarbeten. Har aldrig haft med Xerox att göra, så vet ingenting om dom.