Man kan ju fråga en kemist vad han/hon tycker om "teorin" att jonisera kolväten med en permanentmagnet

Dessutom en "positiv"

Det var väl inte så mycket av faktan på sidan som stämde med verkligheten, t ex är det en väldigt "fri tolkning" av nobellpriset som berör megnetresonans, dvs det som idag används i magnetresonanskameror på sjukhusen...
Att cancerceller skulle vara vätebaserade var nytt för mig
Om det låter för bra för att vara sant, är det oftast det