tar en bild på grejorna imorgon när det är ljust.
glasblästade vet jag ej om de e nödvändigt då de kommer inte sitta så folk kan se dom.
dock pulverlack hade varit nice. men ja fixar bilder imorgon, eller ja senare idag blir det om man tittar på klockan.
var i sverige finns du?