Undrar om de e nö intresse på att köpa min 343 GLS -82 för 1500:-
vill bara att han kommer te ett bra hem

så han inte blir isbil en vecka o sen köres te skroten, han går klockrent, förutom att han inte startar nu när de e så jävla kallt, e nog bara att putsa på brytarspetsarna, bilen har personlighet o karaktär,
/Svegglan