nu är det så att jag vill koppla en mobiltelefon till mitt larm så när larmet går så ringer telefonen upp mig

om någon hittar en länk eller vet hur man ska löda komponenter så säg gärna till
för om nån rör min bil igen vill jag att dom ska få betala det som gått sönder + lite fina blåmärken
