Författare Ämne: adapterplatta  (läst 2811 gånger)

CrowN

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
adapterplatta
« skrivet: december 11, 2004, 12:28:41 »
Tjena...är det nån som vet om man kan ha adapterplattor ...typ mellan b19 till b20 ??  bara rakt av ..passar lådan då rakt mot b20 ???

T08R

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1317
    • Visa profil
Re:adapterplatta
« Svar #1 skrivet: december 11, 2004, 14:23:52 »
Om du tillverkar en adapterplatta så kommer det ju att passa. B20 är ju den gamla motorn som satt i 140 som har stötstänger, är det den du tänker på? Eller du kanske menade B200 som sitter i nyare 300.