Kan ju bero på vilken upplösning man kör med.
På min så är der under "e" i power.
Hur som så skrev han att han inte hittade något i när han sökte.
Kanske sökte du på fel sätt.
Prova att bara söka på B230.
Sen så kan man ju kolla rubrikerna i trådarna om trimning och motor då det inte finns så många trådar skapade. Det är ju inte som att sitta och leta efter en speciell tråd på TPC forum på det viset.