Författare Ämne: ACTION?  (läst 6107 gånger)

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
ACTION?
« skrivet: november 03, 2010, 20:18:54 »
Hej hopp, är det så att alla inklusive mig mekar i garagen och (exlusive mig) inte hinner skriva på forumet?

Tycker det är dåligt med aktivitet just nu och då har jag ju inget kul att vila ögonen på när jag tar ett break från mekandet!

Comments?  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Malheus

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 661
  • Frässpottfnys
    • Visa profil
SV: ACTION?
« Svar #1 skrivet: november 03, 2010, 20:32:48 »
Ja du..jag kollar forumet ca 5 gånger dagligen, men sen om jag har något vettigt svar beroende på senaste inlägg är lite bökigare
Började med fyrklöver och stannade.
Alfa Romeo 159 TBI -10
Volvo 343 Variomatic -83
SpreadTheColour!

peter schmidt

• Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: november 03, 2010, 20:34:04 »
Håller med dej Frej dåligt med action  :( tyvärr så är jag inte så duktig att uppdat just nu då jag inte har nått direkt att visa  :P
För vi håller på för fullt med att inreda övervåningen på gagaget och det är SKIT tråkigt !! Men det måste göras så att
folk som vill kan sova över på 300 power träffen  :D Visst händer det lite i garaget men vi måste spara lite påt så det finns nått
nytt att titta på träffen.
"don't buy it if you can build it!"

D.Svensson

• Medlem
  • Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 233
  • Volvo 340 DL -87 R.I.P
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: november 03, 2010, 20:52:11 »
Inte för att jag är speciellt aktiv pga. att jag inte har nån 300!  :( Men jag kikar fortfarande in här varje dag nästan för det är ett trevligt forum. :D Men jag ser att det uppdateras mycke mindre nu än va de har gjorts förut! :(

Jyllskar

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: november 03, 2010, 21:26:33 »
ja jag håller med men jag fortsätter uppdatera med minsta lilla för att ni ska få nått att läsa iaf, sen om det inte är så intressant vet jag inte. :) Hoppas det kommer mer uppdateringar i vinter iaf :)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Quinnan Motorsport

• Medlem
  • Antal inlägg: 171
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: november 03, 2010, 21:53:05 »
Jag är jävulskt aktiv i garaget (ca 30h bara denna veckan) men jag är hopplöst dålig på att få med mig kameran dit, så jag har inget att visa när jag kommer hem sen :(

Jyllskar

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: november 03, 2010, 21:57:12 »
Jag är jävulskt aktiv i garaget (ca 30h bara denna veckan) men jag är hopplöst dålig på att få med mig kameran dit, så jag har inget att visa när jag kommer hem sen :(

byt mobil så har du 2 in one ;) vet själv att det är svårt att komma ihår kameran så det är mobilen som har blivit den som får ta alla bilder :)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

kullke

• Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: november 03, 2010, 22:02:17 »
Hej hopp, är det så att alla inklusive mig mekar i garagen och (exlusive mig) inte hinner skriva på forumet?

Tycker det är dåligt med aktivitet just nu och då har jag ju inget kul att vila ögonen på när jag tar ett break från mekandet!

Comments?  :P
Vi tar det medvetet lite lugnt på forumet så du ska ha mer tid att rostlaga istället för att kolla uppdateringar på forumet ;)
Själv har jag husbygget och garagebygget som gjort att jag inte hann få ut bilen på vägen denna sommar :-[ Huset bor jag i nu men grunden till garaget är inte klar ännu, kommer vänta till våren med att gjuta garagegolvet, hade ju planerat att garaget skulle varit uppe nu så jag hade kunnat isolera och göra klar insidan över vintern, men när går något som planerat >:(
Bara lite småsaker kvar på bilen + oljebyte så är den klar, men kommer knappast bli torr asfalt mer i höst så någon körning blir det nog inte :(
På hösten brukar man ju alltid ha en massa stora planer på olika vinterprojekt som ska vara klara till nästa sommar, men som det ser ut nu kommer jag inte hinna göra så mycket på bilen denna vinter, men hoppas att alla andra här hinner bygga mycket i vinter så det blir många uppdateringar i projakttrådarna.

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: november 03, 2010, 22:33:45 »
Tack för alla svar. Här vart det action i allafall  :D

Det är väl så att många har hus, garage, jobb, familj med mera som tar tid.
Känner själv att 48 timmar på dygnet inte hade varit för mycket..

Men ni som har möjlighet kan väl skriva så mycket kul och bra grejer som möjligt på forumet.
Själv tänker jag på er andra så fort jag är igång och mekar. Blir mycket bilder inför kommande guider som jag älskar. Sen så blir det inte så många som blir skrivna tyvärr.  :'(
Och att uppdatera projekttråden är ju alltid kul! (om man får kommentarer efteråt).

När jag läser andras projekttrådar försöker jag oftast hitta nåt bra/kul att kommentera för att ge trådskaparen uppmärksamhet och glädje tillbaka.

Nu ska jag gå och lägga mig för nu finns det i princip inga inlägg på detta forum som jag inte läst  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: januari 30, 2011, 16:40:34 »
Idag var det minimalt med inlägg.. två annonssvar bara hitills.
Hoppas alla är ute och lapar sol, kanske i 360:n på isbanan?  :P

Själv sladdade jag runt på snowracer ett tag med barnen. Härligt väder med sol, ingen blåst och typ över nollan så ingen behövde frysa!