Författare Ämne: 360GL-88 [Esther] slutet på bilens resa. ny bil inhandlad.  (läst 21609 gånger)

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
360GL-88 [Esther] slutet på bilens resa. ny bil inhandlad.
« skrivet: december 25, 2010, 10:18:28 »
Tja allt folk

Jag köpt en 360 för någon månad sen.
När jag köpte den så var den rätt rostig med det har åtgärdats.
Hade gått 9000mil vid köp och en ägare sen ny, som sålde den för att han skulle sluta köra bil.

*nya framskärmar
*innerskärmar är uppbyggda igen med ny plåt*
*frontläppen har även fått sig ny plåt
*bakskärmarna har även fått lite ny plåt
*någon dörrkant fick sig ny plåt med.
*glt vinge införskaffades

säkert glömt något.

före bilder








O nu lite efter bilder :P













va tycks nu då?
« Senast ändrad: december 01, 2011, 10:50:27 av anders__87 »

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #1 skrivet: december 25, 2010, 11:27:06 »
Ser bra ut, gillar färgen ;D
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #2 skrivet: december 25, 2010, 14:10:26 »
Ser bra ut, gillar färgen ;D

tackar :)

fast nu vill inte bilen alltid starta när det är kallt :(
vet inte om det kan vara för pluspolen är lite sönder så den spänns inte riktigt, men blir till att köpa en ny imorgon och kolla..

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #3 skrivet: december 25, 2010, 19:56:47 »
Hej och varmt välkommen hit Anders!

Vilken chock jag fick när jag fick se efter-bilderna!  :D  :P

Hade inte räknat med hellack! Är det garagelack eller hos firma? (Eller jobbar du som lackerare?) Snyggt gjort i allafall! Tummen upp!

Ser riktigt fet ut med den ljuddämparen med!

Torkarmotorerna fram är nog bäst att plocka ur om du inte vill riskera underkänt på besiktningen för typ "vassa föremål". Eller om du monterar armarna igen.

Vad händer nu med bilen då? Sladda hela vintern?

"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #4 skrivet: december 26, 2010, 09:20:23 »
Hej och varmt välkommen hit Anders!

Vilken chock jag fick när jag fick se efter-bilderna!  :D  :P

Hade inte räknat med hellack! Är det garagelack eller hos firma? (Eller jobbar du som lackerare?) Snyggt gjort i allafall! Tummen upp!

Ser riktigt fet ut med den ljuddämparen med!

Torkarmotorerna fram är nog bäst att plocka ur om du inte vill riskera underkänt på besiktningen för typ "vassa föremål". Eller om du monterar armarna igen.

Vad händer nu med bilen då? Sladda hela vintern?

är garagelack, rollat bilen med bra resultat :) är blank och sånt ändå. har bara lackerat små saker med spruta så att lacka en hel bil får vänta.
Fast det får vänta mest på grund av plats brist :(

jepp ljuddämparen bli riktigt  bra, höjde upp den lite med, har sett någon 360 här runt om kring då den är monterad under läppen och tycker det ser lite slarvigt och snabbt gjort bara..
Tycker att det ser ut som den ska sitta där och smälter in, som den är nu :)

torkararmarna var faktiskt så på bes men dom sa inget, hade det i bakhuvudet men glömde bort det med allt annat.

ja du just nu ska jag få bilen att starta riktigt när det är kallt, men tror det är pluspolen som spökar för körde med bilen i 1-2veckor efter bes innan den fick färg och då var det med 11-12 minus och den startade, hade pluspolen borta för montering av kabel till baslåda då, ska iväg och köpa en ny idag.
Annars är tanken att detta ska funka som en liten brukis då jag har en impreza type r just nu som ska sättas ihop efter motorras och säljas och förhoppningsviss ska en ktm superduke 990 komma istället..

men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P


[/quote]

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #5 skrivet: december 27, 2010, 17:23:14 »
Då har man byt klämman till pluspolen och nu startar bilen som den ska igen :)
Får hoppas att det bara var det och inte bara rent samband att den startade riktigt igen.

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #6 skrivet: december 28, 2010, 02:34:57 »
Grymmt frän färg!!!!

kan man få fråga var du köpte den och koden??? har inte bestämmt färg på min cab än...  ;D
Bra, bättre, bredast

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #7 skrivet: december 28, 2010, 11:18:41 »
är garagelack, rollat bilen med bra resultat :) är blank och sånt ändå. har bara lackerat små saker med spruta så att lacka en hel bil får vänta.
Fast det får vänta mest på grund av plats brist :(
Wow, rollat det trodde jag då inte!

Citera
jepp ljuddämparen bli riktigt  bra, höjde upp den lite med, har sett någon 360 här runt om kring då den är monterad under läppen och tycker det ser lite slarvigt och snabbt gjort bara..
Tycker att det ser ut som den ska sitta där och smälter in, som den är nu :)
Håller med dig totalt!

Då har man byt klämman till pluspolen och nu startar bilen som den ska igen :)
Får hoppas att det bara var det och inte bara rent samband att den startade riktigt igen.
Skönt att det funkade igen!

Citera
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Det blir kul!
Andra billiga/enkla mods som oxå ger en del hästar faktiskt är öppet luftfilter och rensad kat. Sen att byta ut slirfläkten mot en elfläkt gör motorns respons lite roligare faktiskt. Jag monterade ett 4kg Volvo 240 folkracesvänghjul och då blev det riktigt kul att nudda pedalen! Men då går det inte köra med original koppling och tändning förstås...

Have fun!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #8 skrivet: december 28, 2010, 16:17:43 »
Grymmt frän färg!!!!

kan man få fråga var du köpte den och koden??? har inte bestämmt färg på min cab än...  ;D

ja du köpte den på eko mellan bromölla och kristianstad och heter S2055-B10G.
kommer ej ihåg märket på färgen men kan ta reda på det när jag är hemma hos mor o far, där färgen står just nu.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #9 skrivet: december 28, 2010, 16:21:19 »
är garagelack, rollat bilen med bra resultat :) är blank och sånt ändå. har bara lackerat små saker med spruta så att lacka en hel bil får vänta.
Fast det får vänta mest på grund av plats brist :(
Wow, rollat det trodde jag då inte!

Citera
jepp ljuddämparen bli riktigt  bra, höjde upp den lite med, har sett någon 360 här runt om kring då den är monterad under läppen och tycker det ser lite slarvigt och snabbt gjort bara..
Tycker att det ser ut som den ska sitta där och smälter in, som den är nu :)
Håller med dig totalt!

Då har man byt klämman till pluspolen och nu startar bilen som den ska igen :)
Får hoppas att det bara var det och inte bara rent samband att den startade riktigt igen.
Skönt att det funkade igen!

Citera
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Det blir kul!
Andra billiga/enkla mods som oxå ger en del hästar faktiskt är öppet luftfilter och rensad kat. Sen att byta ut slirfläkten mot en elfläkt gör motorns respons lite roligare faktiskt. Jag monterade ett 4kg Volvo 240 folkracesvänghjul och då blev det riktigt kul att nudda pedalen! Men då går det inte köra med original koppling och tändning förstås...

Have fun!

är många som säger det att dom inte tror den är rollad :)

låter ju nästan som att trimma en gammal 740GL ju :)
har öppet filter liggandes från 740 jag haft, inte orkat montera bara..hehe
Får se va som händer, men det får bli till våren för nu ska bilen bara köras o njutas med och en o annan tvätt med ;)
ska ju sänkas och tonas till våren med.


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #10 skrivet: december 28, 2010, 21:35:37 »
Med sänkning och ett par lagom feta fälgar tillsammans med den där färgen så blir den GRYMmare, är ju redan grym!  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #11 skrivet: december 28, 2010, 22:18:43 »
oj såg nu att jag glömt bilden på fälgarna jag var o hämtade :O

15" 7"breda et35 med 185/55däck
funderar på att lacka dom vita..


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #12 skrivet: december 28, 2010, 22:26:10 »
oj såg nu att jag glömt bilden på fälgarna jag var o hämtade :O

15" 7"breda et35 med 185/55däck
funderar på att lacka dom vita..

Perfekt! Nu är det bara att invänta våren och första bilden på bilen ute i solen nytvättad, nysänkt och sommarskodd ;)

Vita fälgar på en blå bil passar väl bra. Håller tyst med vad jag hade valt för färg. Smaken är som baken!
Snygga var dom i allafall! Och med bra mått!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #13 skrivet: december 29, 2010, 14:49:27 »
oj såg nu att jag glömt bilden på fälgarna jag var o hämtade :O

15" 7"breda et35 med 185/55däck
funderar på att lacka dom vita..

Perfekt! Nu är det bara att invänta våren och första bilden på bilen ute i solen nytvättad, nysänkt och sommarskodd ;)

Vita fälgar på en blå bil passar väl bra. Håller tyst med vad jag hade valt för färg. Smaken är som baken!
Snygga var dom i allafall! Och med bra mått!

haha har mest funderat på vita för lite rally lock, kom gärna med förslag jag o sambon har inte bestämt oss ännu så :)

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #14 skrivet: december 29, 2010, 16:04:12 »
Jag hade nog behållit silver på fälgarna eller målat svart kanske. Står själv inför samma dilemma snart med mina plåtfälgar.

Dina fälgar har ju en brutal kant så den kan man nog lacka i en avvikande färg med bra resultat.
Tex svart centrum med silverkant. Eller tvärt om ifall det är centrumet man vill häva fram och inte kanten.

Vitt centrum och S2055-B10G-blå kant kanske?  :P

Många dumma idéer..
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #15 skrivet: december 29, 2010, 22:39:23 »
Jag hade nog behållit silver på fälgarna eller målat svart kanske. Står själv inför samma dilemma snart med mina plåtfälgar.

Dina fälgar har ju en brutal kant så den kan man nog lacka i en avvikande färg med bra resultat.
Tex svart centrum med silverkant. Eller tvärt om ifall det är centrumet man vill häva fram och inte kanten.

Vitt centrum och S2055-B10G-blå kant kanske?  :P

Många dumma idéer..

ja man får se vad det blir. tanken med 2 färgat har med slagit mig lite.
får se vad det blir, beror på hur mycket jobb jag orkar lägga ner :)

kullke

  • Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2128
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #16 skrivet: december 30, 2010, 21:46:25 »
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Du ska nog ha en K eller H kammaxel med vx3 kammaxel går den ju sämre än med originalkam.
Snygg färg på bilen.

kullke

  • Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2128
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #17 skrivet: december 30, 2010, 21:51:22 »
Jag hade nog behållit silver på fälgarna eller målat svart kanske. Står själv inför samma dilemma snart med mina plåtfälgar.
Fult med helsvarta fälgar (borde förbjudas) men svart centrum med silver fälgbana brukar va snyggt

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #18 skrivet: december 30, 2010, 22:15:43 »
Grymmt frän färg!!!!

kan man få fråga var du köpte den och koden??? har inte bestämmt färg på min cab än...  ;D

ja du köpte den på eko mellan bromölla och kristianstad och heter S2055-B10G.
kommer ej ihåg märket på färgen men kan ta reda på det när jag är hemma hos mor o far, där färgen står just nu.

vore anon!! ser ju riktigt bra ut och jag vill ha det så enkelt som möjligt med!! ingen finbil direkt =)
Bra, bättre, bredast

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #19 skrivet: december 31, 2010, 11:18:01 »
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Du ska nog ha en K eller H kammaxel med vx3 kammaxel går den ju sämre än med originalkam.
Snygg färg på bilen.

sitter väl a kam i denna org och vx3 är ju bättre än a kam iallafall vid turbo körning av org kammar.
men får se va man hittar..

Problemet med k eller h kam är ju att bilarna brukar bli helt döda på lite lägre varv så man får ligga högt i varv hela tiden för det ska hända något.
föredrar att ha lite kvar i botten så man kan köra enkelt mm i stadstrafik mm.. är iallafall så på 740 b230f. men får se va som händer..
beror vad som finns att få tag på när man ska inhandla sakerna..

kanske slutar med en k lr h kam :p

kullke

  • Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2128
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #20 skrivet: december 31, 2010, 11:45:34 »
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Du ska nog ha en K eller H kammaxel med vx3 kammaxel går den ju sämre än med originalkam.
Snygg färg på bilen.

sitter väl a kam i denna org och vx3 är ju bättre än a kam iallafall vid turbo körning av org kammar.
men får se va man hittar..

Problemet med k eller h kam är ju att bilarna brukar bli helt döda på lite lägre varv så man får ligga högt i varv hela tiden för det ska hända något.
föredrar att ha lite kvar i botten så man kan köra enkelt mm i stadstrafik mm.. är iallafall så på 740 b230f. men får se va som händer..
beror vad som finns att få tag på när man ska inhandla sakerna..

kanske slutar med en k lr h kam :p
Jo VX3kam är lite bättre än Akam på turbomotorer men de är ganska lika, men på sugmotorer är VX3 sämre än A, och jag utgick ifrån att du inte skulle ha turbo när du kanske skulle ha extraktor grenrör.
K eller H är inte så jävla vassa kammar så heldöd på lägre varv blir den ju inte, går ju att testa flytta hela kammen några grader om man vill ha bättre botten.
Ska du ha en motor som drar från botten så är kanske en lite portad 530 topp bättre än en 531

Men du har ju en RacingVit 3 dörrars 360 så då är det nästa ett måste att bygga riktig värstingmotor  ;)
« Senast ändrad: december 31, 2010, 11:49:21 av kullke »

Bergvik

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2599
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #21 skrivet: december 31, 2010, 12:43:25 »
Jag hade K kam i min nästan helt originala b200f. Så mycket tappade man inte på låga varv, och det som fösvann fick man tillbaka dubbelt vid höga varv.  :)

Snygg färg på bilen!

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #22 skrivet: december 31, 2010, 15:58:37 »
Jag hade K kam i min nästan helt originala b200f. Så mycket tappade man inte på låga varv, och det som fösvann fick man tillbaka dubbelt vid höga varv.  :)

Snygg färg på bilen!

blir kanske att testa en k lr h kam då, är ju inte svårt att byta om man inte är nöjd.

tackar


anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #23 skrivet: december 31, 2010, 15:59:16 »
men har funderingar på att slänga på en 531 med vx3 som man planat 1-1,5mm och kanske extraktor grenrör :P
Du ska nog ha en K eller H kammaxel med vx3 kammaxel går den ju sämre än med originalkam.
Snygg färg på bilen.

sitter väl a kam i denna org och vx3 är ju bättre än a kam iallafall vid turbo körning av org kammar.
men får se va man hittar..

Problemet med k eller h kam är ju att bilarna brukar bli helt döda på lite lägre varv så man får ligga högt i varv hela tiden för det ska hända något.
föredrar att ha lite kvar i botten så man kan köra enkelt mm i stadstrafik mm.. är iallafall så på 740 b230f. men får se va som händer..
beror vad som finns att få tag på när man ska inhandla sakerna..

kanske slutar med en k lr h kam :p
Jo VX3kam är lite bättre än Akam på turbomotorer men de är ganska lika, men på sugmotorer är VX3 sämre än A, och jag utgick ifrån att du inte skulle ha turbo när du kanske skulle ha extraktor grenrör.
K eller H är inte så jävla vassa kammar så heldöd på lägre varv blir den ju inte, går ju att testa flytta hela kammen några grader om man vill ha bättre botten.
Ska du ha en motor som drar från botten så är kanske en lite portad 530 topp bättre än en 531

Men du har ju en RacingVit 3 dörrars 360 så då är det nästa ett måste att bygga riktig värstingmotor  ;)


haha jo det är sant.
turbon finns där i baktanken men då är det inte värt att plana toppen 1,5mm.
får se lite var det bär av.
att byta en kam är inte svårt så kanske testar en k lr h, lär ju gå hitta för en billig peng ju :)

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther]
« Svar #24 skrivet: januari 01, 2011, 10:58:57 »
Grymmt frän färg!!!!

kan man få fråga var du köpte den och koden??? har inte bestämmt färg på min cab än...  ;D

ja du köpte den på eko mellan bromölla och kristianstad och heter S2055-B10G.
kommer ej ihåg märket på färgen men kan ta reda på det när jag är hemma hos mor o far, där färgen står just nu.

vore anon!! ser ju riktigt bra ut och jag vill ha det så enkelt som möjligt med!! ingen finbil direkt =)

casco heter märket om jag kommer ihåg rätt efter nyårs firandet

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] fälg bild
« Svar #25 skrivet: maj 01, 2011, 11:04:19 »
Oj här var det ett tag sen man skrev något  :(
Har haft fullt upp med jobbet och har flyttat, så håller på att renovera lite.
Även skruvat lite på imprezan, så den startar men den går inte som den ska riktigt :/

Men får bjuda på 2bilder på esther med sina sommar fälgar :)
Bilen ska även få sig en sänkning snart :p




anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] Alufälgar monterade
« Svar #26 skrivet: december 01, 2011, 10:49:40 »
jaha då tog resan slut för denna bil :(

Jag och min sambo bli på körda av en buss, vi skulle svänga vänster och bussen skulle svänga höger.
Föraren till bussen glömde bort överhänget, vilket gjorde att överhänget slog in i 360 så baklykta och kofångare gick åt helvete.
360.in började även läcka bensin och det verkade som något i upphängningen bak tog stryk för han tog på bägge väldigt mycket efter :/
Men när bussbolagets försäkringsbolag hörde av sig och erbjöd 8tusen för bilen så var det inte så mycket att fundera över :D

Men en ny bil in handlades och nu åker man svensk bil ännu ;)


Sista bilden utanför verkstaden.


Nya bilen Saab 9-5 2,3t Vector -03
med 18900mil på mätaren med byt kamkedja o uppdaterad vevhusventilation.
ny tändkassett i somras och nya bakdämpare i våras.
väldigt välskött och servad :)

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 360GL-88 [Esther] slutet på bilens resa. ny bil inhandlad.
« Svar #27 skrivet: december 03, 2011, 20:27:23 »
Usch ett sånt tråkigt slut på en så rolig bil!  :'(
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

anders__87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
SV: 360GL-88 [Esther] slutet på bilens resa. ny bil inhandlad.
« Svar #28 skrivet: december 04, 2011, 20:09:00 »
Usch ett sånt tråkigt slut på en så rolig bil!  :'(

jepp riktigt tråkigt slut, tanken va att slänga turbo på den :(