300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
vad är det till för bil du söker? 340 eller 360? jag har ett som inte passar "nya" bakrutan men ska väl va till äldre modellen.
Citat från: Jyllskar skrivet juli 12, 2011, 13:03:57 vad är det till för bil du söker? 340 eller 360? jag har ett som inte passar "nya" bakrutan men ska väl va till äldre modellen.det är till min 360 85års mod och vad jag har fattat det som så ska det vara den gamla rutan i med de "stora" listerna. är det helt och vad hade du tänkt för peng för det?
det ska va nytt inplastat å så men har ju legat en stund på vinden så jag ska kolla om det är helt återkommer!Citat från: martin360GLT skrivet september 04, 2011, 13:50:58 Citat från: Jyllskar skrivet juli 12, 2011, 13:03:57 vad är det till för bil du söker? 340 eller 360? jag har ett som inte passar "nya" bakrutan men ska väl va till äldre modellen.det är till min 360 85års mod och vad jag har fattat det som så ska det vara den gamla rutan i med de "stora" listerna. är det helt och vad hade du tänkt för peng för det?
Nu har jag kollat upp jalusiet, det är helt, komplett och helt ouppackat dvs i orginalkartong Ett par hundringar plus frakt? Låter det rimligt? Jag kan mmsa bilder på det om du vill. / Johan