Författare Ämne: FYY FAAN måste bara länka denna! Navara vs tradare...  (läst 9332 gånger)

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Senast ändrad: februari 28, 2012, 21:10:15 av Bekkis »
Bra, bättre, bredast

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17014
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: FYY FAAN måste bara länka denna! Navara vs tradare...
« Svar #1 skrivet: mars 09, 2012, 19:02:35 »
Usch och fy och fruktansvärt! Flera gånger otur för dessa inblandade. Hade han inte träffat den där skåpbilen hade han landat tryggt i diket på höger sida istället för... bang!

Snyggt räddat av skåpbilen dock som precis touchade mötande personbilen efter tradaren.

Undrar vad trafikverket Sverige säger om denna olycka, förmodligen att antisladd hade räddat situationen..
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: FYY FAAN måste bara länka denna! Navara vs tradare...
« Svar #2 skrivet: mars 12, 2012, 21:09:52 »
Tveksamt Frej, tycker personen i Navaran parerar alldeles för klent, måste vara en oerfaren
Bra, bättre, bredast

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17014
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: FYY FAAN måste bara länka denna! Navara vs tradare...
« Svar #3 skrivet: mars 13, 2012, 22:08:40 »
Tveksamt Frej, tycker personen i Navaran parerar alldeles för klent, måste vara en oerfaren

Navaran ja, men jag menade skåpbilen som Navaran höll på att köra om, den fick ju ordning på grejerna efter jätteknuffen och därefter fetsladden som den fick av Navaran.
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.