Författare Ämne: förarstol  (läst 2647 gånger)

snusarn

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 367
    • Visa profil
    • pelles740
förarstol
« skrivet: mars 28, 2005, 01:28:13 »
passar det med en stol från en 240 el 740  ???
Är volvo lös nu....

Wawe

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 590
  • 360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil
    • Visa profil
Re:förarstol
« Svar #1 skrivet: mars 29, 2005, 23:27:08 »
Det beror på...

Jag skulle tro att det är ganska samma mått, människor blir inte SÅ mycket större! Dessutom, går det inte tar amn fram vinkelslipen å leker med torpedväggen...
----------------------------------------
360 - En Bil, En Dröm, En Livsstil