Författare Ämne: koppling sökes!  (läst 1951 gånger)

freedee162

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
koppling sökes!
« skrivet: mars 27, 2012, 18:42:49 »
tjena!
jag har överladdat min 360. laddar 0,6 bar just nu. går bra som fan :)
Men min koppling har ju börjat slira såklart.

så nu tänkte jag höra om det finns någon här som har en 740 turbo tryckplatta? och en lamell kanske?

mvh
Frederik