Författare Ämne: Förvaringsplats önskas för 2 folkracebilar.  (läst 1770 gånger)

gothicteo

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 372
    • Visa profil
Förvaringsplats önskas för 2 folkracebilar.
« skrivet: december 01, 2012, 10:21:56 »
Mitt garage är fullt! Jag tänkte ta in saker och bygga på under vintern men det går inte så det jag letar efter är en plats att ställa 2 bilar och glömma dom till första mars! helst under tak, helst riktigt billigt och helst inte allt för långt från Göteborg!
Om det finns en gammal lada, ett hörn i en industrilokal eller liknade.... har du firma och vill göra reklam på bilen?
Jag är tacksam för alla tipps!
Ordf i en annan volvoklubb men bygger 340!