Författare Ämne: 940 fråga  (läst 2568 gånger)

Performance

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
940 fråga
« skrivet: april 28, 2005, 22:05:56 »
Känns lite fel att ställa en fråga om 900 serien här, man vill ju inte besudla 300 sektionen i onödan men det kan vara värt ett försök  :P

Vad är det för skillnad på 940 före och efter -96? Verkar bara finnas Haynes böcker till 940 -91-96 och med min vanliga tur så behöver jag elschema till en -98...  :-\
Förare TEAM EGON RACING

T08R

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1317
    • Visa profil
Re:940 fråga
« Svar #1 skrivet: april 29, 2005, 00:13:33 »
Ta en titt på www.740kluben.se dom har även sida för 900 serien. Nog lättare att få bra svar där.

Vad för elschema behöver du? Någon speciell del (tex. AC, motorstyrning) eller till hela bilen?

Vet att det ligger några elscheman på motorsytyrsystem på www.turboperformanceclub.com/forum under FAQ.

Performance

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:940 fråga
« Svar #2 skrivet: april 29, 2005, 17:07:13 »
Okej, ska kika in på 740klubben..
Jag fick tag på ett över motorstyrningen idag på Mekonomen men det som jag egentligen behöver veta är vilka kablar på kontakterna till instrumenteringen som ska gå till varvräknare och vattentempmätare.
Förare TEAM EGON RACING