Joo jag läste att man kunde konvertera 300 så att man kan köra på etanol.
Men jag har inte hittat nån som trimmat sin bil o kör med etanol.
Vad jag förståt så ska man tillföra mer etanol p.g.a att de är inte lika energi rikt som vanlig soppa.
Men om man gör så att man tar t.ex. en B200A motor med förknasare och
pular dit dubbla webrar, trimmkam och ett fint 2½ avgassystem.
Så konverterar man till etanol med en btr.
Då borde man ju kunna köra 90-100% etanol.
Man känner sig inte såå sugen på dubbla webrar o soppa pris på nära 11kr sträcket.

Va tror ni kan vara en bra lösning på en trimmad 360 Etanol.