Jag tänkte skriva ett meddelande här och säga till om att då gruppköpet på 300 mania inte gick igenom för att folk inte hade pengar
så kommer det finnas ca 5 diffar tillgängliga för ett billigare pris.
Stick in huvudet på 300 mania och kolla om ni är intresserade för detta blir troligtvis sista köpet och 1000kr billigare än tidigare =)
Mvh Nicolai