Men de är ju så... jaja... Men om man tar bort dem, åker till skrot, inhandlar S80-lister (de där med en liten kromad list på), åker hem, sätter på, tittar på dem, tar fram kapen för att de var f*rbannat mycket förlånga!, tittar igen, tycker det är ok, *blir nöjd*
tja... eller nåt