Jag körde med 1,2bars ladd med 9000 intercooler och dom ska klara 1,5bar utan problem med den gick sönder har jag för mig? 
japp tror den gick sönder gaveln släppte
maskinen är riktigt trevlig det går att ligga på 5:an och ge fullgas och bilen klarar av att dra från 70-varvstoppet utan att kännas som det mattas av någon gång under färden =)
så man behöver inte växla som en galning
men utväxlingen skulle behöva bytas
den går inte så fort straxt efter 200 så slår den ifrån
har provkört bilen både med orginal maskin och med b230fk och den gick bra från början men nu känns effekten "tillräcklig"
något jag inte upplevt i en volvo förut
skulle få fett med stryk med min 850turbo med autotech steg3