Det går alldeles utmärkt att svetsa på spridarhylsor på originalinsuget och köra vanliga boschspridare. Köp en fuelrail till en Skoda Felicia/Pickup 1.3 MPI innan du börjar också, den har perfekt avstånd mellan spridarna för att få dit allt!

Därefter är det bara att meka dit lämpligt spjällhus; jag har fått dit både R5 och BMW M20 spjällhus med hjälp av en enkel adapterplåt så det är inga svårigheter. M20 spjällhuset är dock lite väl stort, körbarheten blir lidande...
Bränslepump löser du enkelt med en Biltema pump som du monterar på tankarmaturen:
Tankmätaren kommer från Ford focus (99-04) och man behöver bara slakta av hölje å lite skit från den så ser den ut som på bilden. (Jag använder såklart 340's armatur mm) Man fattar hur jag gjort om du tar bort din..
Allt funkar som innan, fast nu funkar ju inte sugpumpen.... Men som jag skrivit innan, kör inte med vanlig soppaslang från ok utan köp en stump bensintålig plastslang i stället! 

Sista delen är ju att styra hela paketet, där är det väl egentligen bara din budget och kunskap som sätter gränser - jag kör MS2 med hyfsad framgång, annars finns ju dyra fina märkessprut i mängder som förmodligen är lättare att komma igång med!
Kolla gärna i min tråd, jag har ju prövat det mesta vad det gäller insprutning och B14...
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=3008.0