Hejsan
Intresserad av ett mätarhus av typen GLT, alltså det mätarhuset med yttertempmätare, vaccummätare, bränslemätare, vattentempmätare varvräknare/varvmätare samt hastighetsmätare.
I första hand prioriteras mätarhus i närheten av Sandviken men allt är av intresse!
Gärna så nära 13 000 mil som det går då det är vad bilen gått, dock inget krav

//Söderqvist