Författare Ämne: GLT-mätarhus  (läst 2364 gånger)

Söderqvist

  • JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
GLT-mätarhus
« skrivet: december 16, 2011, 14:31:55 »
Hejsan

Intresserad av ett mätarhus av typen GLT, alltså det mätarhuset med yttertempmätare, vaccummätare, bränslemätare, vattentempmätare varvräknare/varvmätare samt hastighetsmätare.

I första hand prioriteras mätarhus i närheten av Sandviken men allt är av intresse!

Gärna så nära 13 000 mil som det går då det är vad bilen gått, dock inget krav :)

//Söderqvist

Avooja87

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: GLT-mätarhus
« Svar #1 skrivet: mars 25, 2012, 18:02:57 »
Tjenare. Har ett mätarhus liggandes från en GLT med Ekonomimätare och yttertemperatur mätare om du fortfarande är intresserad?