Författare Ämne: Portning för 300power medlemmar  (läst 46469 gånger)

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Portning för 300power medlemmar
« skrivet: september 27, 2005, 22:44:07 »
Fick ett mycket bra erbjudande av medlem Hasse66.
Han driver ett företag som delvis håller på med Volvo motorer. Bland annat portning av toppar. För medlemmar i 300power Club har vi fått ett mycket bra pris på just portning!

Utdrag från shoppen på www.300power.com

"TEKNIK & MASKINTJÄNST"
Bearbetar toppar, portar och ändrar komp förhållanden efter behov.

Pris av portning för 300power Club medlemmar.
700 kr

Arbetet tar ca 2 dagar.

Krav för bearbetning av topp:
-Uttagen kam, tändstift
-Rengjord

Kontakt
Tel 0739-126823
PM Hasse66

Göteborg

Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

micke_art_racing

• Medlem
  • Antal inlägg: 122
    • Visa profil
Re:Portning för 300power medlemmar
« Svar #1 skrivet: september 28, 2005, 08:22:09 »
Oj, hugaligen, det var billigt må jag säga  :o
ART-Racing

Nemesis

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1019
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #2 skrivet: september 28, 2005, 14:03:27 »
Skulle vara intressant att veta mer i detalj vad som ingår...
- planing?
- mira-fräsning?
- Ändrade kanaler, avgas / insug?
- Ändrade förbränningsrum?
/Peter Olesen
"Hastigheten är inte allt. Det är tiden till laglig hastighet som är intressant"

GustavE

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 804
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: september 28, 2005, 14:56:11 »
hAHA ;D
Jag blir så lycklig!!!!
skoj skoj!
är gärna med på en sån deal!!!!
skriv mer detaljer bara!!!
eller jag fattar ändå inte vad det betyder så skriv hur många hk man får och om det blir några nackdelar(typ med bättre flöde blir det mer bränsle och dyrare att köra!!)

men fan vad bra fixat mefistofeles!!!!
du är grym
Lycklig igen i min 360gl sedan

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2850
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
« Svar #4 skrivet: september 28, 2005, 18:37:23 »
Har inte mer info än detta.  Har mailat hasse66 och frågat.

Citera
eller jag fattar ändå inte vad det betyder så skriv hur många hk man får och om det blir några nackdelar(typ med bättre flöde blir det mer bränsle och dyrare att köra!!)

HK ökar med ökat flöde genom toppen. Men hur mycket beror helt på. Om du är rädd om ekonomin ska du inte trimma. Men en bra trimmad motor ska normalt inte dra märkbart mer bränsle än med orginal motorn vid normal körning! Tyvärr brukar man inte köra normalt med en trimmad bil.

Tror inte det behövs så mycket mer ingående info i ämnet portning i annonsen. Den som vill porta tar reda på vad det innebär.

Citera
du är grym

Tack jag vet ;)
« Senast ändrad: september 28, 2005, 19:27:48 av Mefistofeles »
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: september 28, 2005, 20:45:38 »
hAHA ;D
Jag blir så lycklig!!!!
skoj skoj!
är gärna med på en sån deal!!!!
skriv mer detaljer bara!!!

men fan vad bra fixat mefistofeles!!!!
du är grym

turbo forever just det nä jag mena bara att livet börjar vid 120+ ja du trimning e kul när man vet hur det går till det finns många sätt ..jag har haft detta som kul hobby bara volvomotorer tar jag på mej man ökar flödet,,gashastigheten verkningsgraden i en motor om man gör det på rätt sätt vill du veta mer säg bara till jag ska prova att förklara puuh jössesarma fingrar jaja..    så här kan man göra en variant,,,,,  

jag ser över motorn1,,2kontrollerar om topp varit planad ,3 beräknar önskad gashastighet efter kundens önskemål typ av användning4,,gata ,,bana,,streetrace etc..kriterier för att kunna göra ett bra jobb är följande,,,,,,,,motorn ska inte dra mer olja än normalt om så gör byt motor eller renovera  kolvringar lager etc
,,det blir en hel del pengar då kan jag lova
nästa sak att ta med i beräkningarna är bränslekostnaden det finns olika sätt att köra på det vet alla som har provat haahaa,,kul i plånboken hugaligen så e fallet .meen!!! om man kör normalt så kan det bli billigare ochså jag vet av egen erfarenhet men då bör man ta det lite lungt med gasen hehehe
sedan har vi kam axlarna det finns olika typer där med jag har några typer som jag varmt rekomenderar om man vill ha vridet lite längre utan att det säger sluurrp i tanken jag talar bara lite här om olika vad gäller volvos egna som ni kan finna på skroten om ni vill eller i olika motorer yeees nu kör vi om ni inte fattar fråga vår guru mefistofeles haa där fick du  mefistofeles kirrar du detta hör av dej om du får konstiga frågor -------

a kam=10.50 lyft snäll duration bra över hel registret finns i flesta förgasar bilar  =A MOTOR   nästa är  E MOTOR där finns olika mekanisk insprutning =D KAM=CA 11 I LYFT  NGT vassare iacceleration bra flöde typ glt modellerna denna ger bra vrid finns i b21e b23e  ,,nästa kam är V KAMMEN WOW MKT GOD KAM  den finns i740/940gle modellerna insprutning mekanisk
denna kam är roligast att ha om du har el insprutning  hurra nu händer det grejor detta är följande 11,35 insug 11,35avgas mkt bra som turbo kam även vanlig360 med insrutning kul bus effekt infinner sig men då byter man avgas systemet fullflödes yihaa ca15-20 hk beroende på motorns kondition puuuh mina fingra glöder hoppas ni förstår lite nu hör gärna av er om ni vill ha hjälp mefistfeles vet mina nr vi höres gasa ha det glatt       hasse66 turbo for ever

« Senast ändrad: september 28, 2005, 20:49:43 av Mefistofeles »
360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: september 28, 2005, 20:55:34 »
Har inte mer info än detta.  Har mailat hasse66 och frågat.
haa nu har jag nog trollat rejält åt dej kolla om du köper vad jag skrivit  även den som inget fattar fattar nog nu är det nåt hänvisa bara te mitt svar eller be dom ringa yihaa nu ska de gasa friskt kan jag tro ::)

« Senast ändrad: september 28, 2005, 22:11:29 av Mefistofeles »
360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: september 28, 2005, 21:34:27 »
Oj, hugaligen, det var billigt må jag säga  :o
tjenare kul att du tyckte det va billigt
men jag gör det bara för att ni ska ha nåt kul ni med tro mej jag är gbg polisens gullegris dom vet vad jag gör dom har inget att invända så jag gasar tills det rasar hehehe kul att du gillat
ha det bra  hasse66 turbo for ever
« Senast ändrad: september 28, 2005, 22:13:11 av Mefistofeles »
360 turbo forever

GustavE

• 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: september 29, 2005, 09:52:40 »
Ja 15-20 hk med en v-kam och "extraktorgrenrör" för det är väl det du menar med fullflödes system?
jag har planat 3 mm och har en k-kam... dock har jag inget extraktor grenrör men motorn som jag ska slänga i är en b230e så jag undrar om din portning är nåt att satsa på eller ska jag köra utan någon modifikation på toppen(förutom planing) jag kör etanol och tror att när hk antalet stiger så kan det nog vara värt att satsa på att få in lite mer bränsle! eller???
spridarna tar väl slut men det är sånt man får ta då!!!

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: september 29, 2005, 15:25:22 »
hej du det är inget fel i den toppen några millimeter här o  det skiljer lite grann bara398och530 är grannar om man så säger det går att få hyffsad ökning utan dyra jobb samt en del ekonomi i det hela om man så vill

jag skulle rekomendera att du talade om vad du önskade få ut av motorn MEN jag kan inte trolla det finns begränsningar som inte ens jag rår på men  15hk till går nog att trolla fram iden toppen det beror på hur mkt du vill göra med motorn  ett gratis tips till alla det gäller avgas systemen till alla 300modellerna med2liters motorn   ,,,vill ni komma billigare undan  ,,ta  då flänsen  vid främre röret som möter grenröret kapa det vid änden bygg på med 3tums som ni plattar till lite med mjuka böjar så får ni god gas hastighet vilket ger LÄGRE TEMPERATUR I AVGASERNA och några hästkrafter men tänk på att ha dämpare i3tums ut förande händiga kan bygga för ca 1000-1300.- ett ganska gott system mekonomen har dom flesta delar   smartast är att ta loss befintligt system lägga på backen sedan bygga nytt jämte det gammla ps om ni tycker luft filter är dyra  gör så här b19e-b200e borra ca70 mm diam hål 3 stycken i botten eller sidan lägg i nytt vanligt filter  tjolahopp nu har ni tatt bort strypningen i burken motorn får godis luft   ps det låter lite nu med ds  hadet bra kompis e det nåt  hör av dej så ska jag hjälpa dej  hasse66 360turbo forever
360 turbo forever

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #10 skrivet: september 29, 2005, 19:51:15 »
Måste bara fråga Hasse, gillar du inte H eller K-kam? Eller är dom för vassa för vanlig bruks/busbil tycker du? Kommer vridet för långt upp i registret?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: september 29, 2005, 20:59:54 »
tjenare frej jo det e så här H KAM jobbar bäst i hop med mekaniskt sprut du har väldigt höga flöden i den kammen och sen så hinner tråkigt nog inte den elektroniska bränsledelen med detta har med gashastighet kontraintag luft/bränslet där jobbar mekaniska bättre men om du vill ha bra drag över stort register och inte bryr dej om vad bränsle det går åt då byter du till  exempelvis 740 turbons  spridare i hop med ditt egna elektroniska sprut det funkar bättre då men till kostnad av att det drar mer bränsle  men man måste ju få ha skoj inte sant  är det nåt du lurar på tjinga bara jag ska pröva vara dsuktig och svara alla

hadet gött bilsfrände mvh  hasse360turbo for ever
360 turbo forever

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #12 skrivet: september 29, 2005, 21:10:32 »
Skulle vara intressant att veta mer i detalj vad som ingår...
- planing?
- mira-fräsning?
- Ändrade kanaler, avgas / insug?
- Ändrade förbränningsrum?

Jag undrar oxå detta, Hasse om vi jämför med tex KG trimnings steg 2 till steg 5-toppar var nånstans på skalan hamnar vi när du snällt trimmar åt oss för 700kr? Steg 2 = orginalventiler och baserad på 530-topp men ändå effektuttag på upp till180hk
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #13 skrivet: september 29, 2005, 21:35:42 »
jao de va la nu en god fråga  jag tror vi hamnarca samma det vill säga ca 170-185hk mkt beror på kamen flödet kompet det är mkt att ta i beräkningarna men där om kring då har du hyffsad ekonomi när du kör  det finns en gyllne regel som säger så här

FRISKT VÅGAT MKT VUNNET LITE BRUNNET

DET VILL SÄGA BYGG LAGOM MKT SÅ HÅLLER GREJORNA LÄNGE  

har du några önske mål?? vilken motor har du idag ?hur mkt kan du tänka dej lägga på en motor för typ uppbyggnad??vad ska du ha bilen till??bus?gata?etc...
det e svårt att veta utan underlag jag kan pröva ge dej lite tips... glöm inte en MKT smart sak VA INTE RÄDD FRÅGA RUNT DET FINNS LIKA MÅNGA TRIMMARE SOM DET FINNS UNDERKLÄDER DE DU!!!   ha det gött från götet  hasse66 360turbo forever
360 turbo forever

Nemesis

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1019
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #14 skrivet: september 29, 2005, 22:49:50 »
Hasse, vart håller du till i GBG? (du får gärna PM:a om du vill)
Om man skulle komma förbi och säga hej IRL...
/Peter Olesen
"Hastigheten är inte allt. Det är tiden till laglig hastighet som är intressant"

Spritis

• Gäst
« Svar #15 skrivet: september 30, 2005, 00:08:54 »
Ja ja Trimma hit och dit och flöde hit och dit.
Nu är det så att det "ända" det handlar om är att få in så mycket syre och bränsle in i förbränningskammaren som möjligt . Helst snyggt blandat också. Och givetvis på rätt ställe i toppen så flamfronten blir så optimal som möjligt.

När man lyckas med detta och får ett högt förbränningstryck som sker i kontolerad form i kammaren (Rätt tändning i rätt tillfälle)
då får man effekt.

Och som jag ser det med trimning och turbo laddning så vill jag ju ha så mycket effekt jag kan klämma ut. Pressa citronen så mycket det går.
Sluta att ha sex när det är som godast ?  NÄÄÄ  skulle inte tro det.

Ladda på mina vänner !! Friskt  :D ;D

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: september 30, 2005, 06:27:16 »
Hasse, vart håller du till i GBG? (du får gärna PM:a om du vill)
Om man skulle komma förbi och säga hej IRL...
    angered gbg  ring mej på mobilen så kan vi mötas ta en fika  va det inte så att du fanns själv i krokarna????
                           0739-126823 hasse66

360turbo forever
360 turbo forever

Snikarn

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 310
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: september 30, 2005, 15:02:49 »
Hasse! Har 360-84 med förgasre, undrar hur hk det blir efter din behandlingen
tanken är att bara köra på gata med okej bränsltörst.  Vad skulle det kosta om du plockar bort kam o dylikt, då motorer inte är min bästa gren? Mvh Robban i Götet

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: september 30, 2005, 21:35:36 »
Hasse! Har 360-84 med förgasre, undrar hur hk det blir efter din behandlingen
tanken är att bara köra på gata med okej bränsltörst.  Vad skulle det kosta om du plockar bort kam o dylikt, då motorer inte är min bästa gren? Mvh Robban i Götet
    hejsan robban inga problem då vi bor i samma stad  du tar och ringer mej så träffas vi så ska jag se över din maskin jag hjälper dej med demontering  och montering   vad är din stora grej??? jag har motorer som hobby många volvo bilar har jag haft    ring mej  under helgen    0739-126823   hasse66
360turbo forever :D :D
360 turbo forever

Snikarn

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: oktober 02, 2005, 19:24:05 »
Tjabba Hasse !! Såg ditt svar först nu då min helg vart knökad, bla döda lastbilar som skall väckas (satans huliganer) familjemiddagar o kompisars dop. Helt slut nu ,testar att pingla dig imorgon.
                                Mvh Robban

Snikarn

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: oktober 06, 2005, 22:01:32 »
Hasse ! Ursäkta för utebliven pingla, men minnet och tids optemismen var inte i fas denna vecka. Ringer dig nån dag men lovar inte vilken: / Robban ;)

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 99
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: oktober 17, 2005, 00:34:56 »
Det är ju galet billigt! Synd bara att jag bor i Umeå, och du i GBG! :(

Redhead85

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1345
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: oktober 17, 2005, 11:46:14 »
Vilket av dessa altenativ blir gjorda?

steg 1=planad+frästa ventilsäten.
steg 2=fästa ventilsäten,portad.
steg 3=planad,frästa säten,portad.med volvo ventiler.
steg 4=planad,frästa säten,portad,volvo insugsventiler,omslipade inugsventiler till avgas.
 +Samtliga toppar är planade på insug samt avgasida.(för bättre packningsyta!)
360 Hybrid MKII

Gobajen

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: oktober 17, 2005, 21:18:52 »
Är riktigt sugen....men bor i fjollträsk :-[ E det någon som vet mellan tummen och pekfingret vad det skulle kosta i vanliga fall??? Så man vet om det skulle vara värt att skicka toppen fram och tebax  ???
360 goes beyond :-)

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #24 skrivet: oktober 18, 2005, 00:48:40 »
man brukar väl säga runt 1,500-2000 SEK per förbränningsrum... lr ngt sånt.. och då är det på en firma och inte privat då... seriöst gjort :P
« Senast ändrad: oktober 18, 2005, 00:50:43 av Uffe »

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: oktober 25, 2005, 19:45:27 »
Är riktigt sugen....men bor i fjollträsk :-[ E det någon som vet mellan tummen och pekfingret vad det skulle kosta i vanliga fall??? Så man vet om det skulle vara värt att skicka toppen fram och tebax  ???
         du kan höra av dej till mej så kan vi diskutera hur vi går till väga 0739-126823    hasse
360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #26 skrivet: oktober 25, 2005, 19:50:24 »
man brukar väl säga runt 1,500-2000 SEK per förbränningsrum... lr ngt sånt.. och då är det på en firma och inte privat då... seriöst gjort :P
   nåväl jag e medlem själv jag tar inte hutlösa priser pga att jag anser själv att det är för dyrt att lämna bort det till dyra verkstäder därför gör jag det åt medlemmar som är med i klubben annars tar jag 2500,- per topp detta göres bara om jag vet att vederbörande är medlem i klubben då gäller det pris som ligger i klubben det går därför inte att luras med mej....mefisto vet vem som e vem merparten av medlemarna..
360 turbo forever

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #27 skrivet: oktober 25, 2005, 23:22:43 »
   nåväl jag e medlem själv jag tar inte hutlösa priser pga att jag anser själv att det är för dyrt att lämna bort det till dyra verkstäder därför gör jag det åt medlemmar som är med i klubben annars tar jag 2500,- per topp detta göres bara om jag vet att vederbörande är medlem i klubben då gäller det pris som ligger i klubben det går därför inte att luras med mej....mefisto vet vem som e vem merparten av medlemarna..
Vet inte riktigt vad du menar men vad jag syftade på var att det var ett riktigt bra och överkomligt pris! :) No offence... :P

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #28 skrivet: oktober 26, 2005, 08:19:44 »
Vet inte riktigt vad du menar men vad jag syftade på var att det var ett riktigt bra och överkomligt pris! :) No offence... :P
 jo jag menar att vi i klubben ska ha förmåner vi e ju en bil klubb hehe) inte sant? no problems vill du ha ngn hjälp så finns jag i krokarna runt datorn   haså gött
360 turbo forever

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #29 skrivet: oktober 26, 2005, 14:08:36 »
Jooo! Jag hade utan tvekan planat/portat ifall jag itne hade bott så långt bort... :( Men det kanske går att kontakta dig nästa gång man är i GBG eller något? :O
« Senast ändrad: oktober 26, 2005, 14:08:52 av Uffe »

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #30 skrivet: oktober 28, 2005, 21:42:08 »

TJENA  UFFE...

visst jag hjälper dej om du vill   hör av dej om det e intresant
med portning el ngt annat kul ....har en   531 till salu bra pulver
billig peng  
360 turbo forever

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
    • Visa profil
« Svar #31 skrivet: oktober 29, 2005, 14:00:14 »
Den toppen passar väl inge vidare på min B19E har jag för mig?? :P Turbo osv.

Snowman

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 96
    • Visa profil
« Svar #32 skrivet: december 13, 2005, 18:49:04 »
tjenare hasse har du 531:an kvar??? å isf. billig peng??? hör av dej!

//Snowman
Proud Owner Of Zorro
Volvo 360 Cossie

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #33 skrivet: december 13, 2005, 19:12:48 »
tjenare hasse har du 531:an kvar??? å isf. billig peng??? hör av dej!

//Snowman
      sorry såna går åt snabbt såld
360 turbo forever

Snowman

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 96
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: december 13, 2005, 19:13:56 »
jag har skickat pm till dej oxå ;)
Proud Owner Of Zorro
Volvo 360 Cossie

röda elefanten

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 37
    • Visa profil
« Svar #35 skrivet: december 28, 2005, 19:38:51 »
Hej Hasse!
Har själv en 360 GL-88 (B200F) och önskar mig mer pulver. Snarare mer bottendrag än högprestanda. Har du en idé hur det kan gå i uppfyllese? Även eventuella kostnader? Kan du ta hand om förändringen då? Tack för svaret.
Hälsningar
Henry

PS. Bor i Växjötrakten.DS.

Redhead85

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1345
    • Visa profil
« Svar #36 skrivet: januari 03, 2006, 12:24:08 »
Nu du hasse.
Erbjudandet står kvar antar ja. För nu kommer ja skicka en topp till dej i antingen slutet på veckan eller nästa vecka.
Jämt innan lumpen..=)

Så ja vill gärna veta va som kommer göras med den då.
t.ex vilket steg det kan räknas som.

Kommer ringa med med info och sådant..

//Emilion
360 Hybrid MKII

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #37 skrivet: februari 22, 2006, 12:05:05 »
Hej Hasse!
Har själv en 360 GL-88 (B200F) och önskar mig mer pulver. Snarare mer bottendrag än högprestanda. Har du en idé hur det kan gå i uppfyllese? Även eventuella kostnader? Kan du ta hand om förändringen då? Tack för svaret.
Hälsningar
Henry

hej henry visst det fixar vi inga problem lite info av dej vill jag ha  vänligen ring mej ngn kväll det går bra fram till klockan 2100 inga problem behöver veta lite om motorn i övrigt   0739/126823  alt 031 486627 om jag i nte svarar  el pojkarna svarar lämna ditt namn tel nr så fixar vi detta åt dej med...
PS. Bor i Växjötrakten.DS.

360 turbo forever

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #38 skrivet: februari 22, 2006, 12:08:49 »
jag har skickat pm till dej oxå ;)

hej snow man vill du ha lite portning du med jag tar upp beställningar nu så jag kan börja lägga upp tiden priser gäller  enligt tidigare löfte OBS bara medlemmar får detta priset.. ring mej om intresse finnes 0739/126823
alt 031/486627  med vänliga hälsningar hasse66..
360 turbo forever

GustavE

• 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #39 skrivet: februari 23, 2006, 18:34:12 »
 :D helt glad är jag!!! hela jag! hade glömt bort detta toppen erbjudanade och ska bara kolla på olika sätt att skicka toppen så ringer jag nog dig sen hasse66!!!

ps det är ingen dålig sponsring du ger oss student trimmare