hAHA 
Jag blir så lycklig!!!!
skoj skoj!
är gärna med på en sån deal!!!!
skriv mer detaljer bara!!!
eller jag fattar ändå inte vad det betyder så skriv hur många hk man får och om det blir några nackdelar(typ med bättre flöde blir det mer bränsle och dyrare att köra!!)
men fan vad bra fixat mefistofeles!!!!
du är grym
turbo forever just det nä jag mena bara att livet börjar vid 120+ ja du trimning e kul när man vet hur det går till det finns många sätt ..jag har haft detta som kul hobby bara volvomotorer tar jag på mej man ökar flödet,,gashastigheten verkningsgraden i en motor om man gör det på rätt sätt vill du veta mer säg bara till jag ska prova att förklara puuh jössesarma fingrar jaja.. så här kan man göra en variant,,,,,
jag ser över motorn1,,2kontrollerar om topp varit planad ,3 beräknar önskad gashastighet efter kundens önskemål typ av användning4,,gata ,,bana,,streetrace etc..kriterier för att kunna göra ett bra jobb är följande,,,,,,,,motorn ska inte dra mer olja än normalt om så gör byt motor eller renovera kolvringar lager etc
,,det blir en hel del pengar då kan jag lova
nästa sak att ta med i beräkningarna är bränslekostnaden det finns olika sätt att köra på det vet alla som har provat haahaa,,kul i plånboken hugaligen så e fallet .meen!!! om man kör normalt så kan det bli billigare ochså jag vet av egen erfarenhet men då bör man ta det lite lungt med gasen hehehe
sedan har vi kam axlarna det finns olika typer där med jag har några typer som jag varmt rekomenderar om man vill ha vridet lite längre utan att det säger sluurrp i tanken jag talar bara lite här om olika vad gäller volvos egna som ni kan finna på skroten om ni vill eller i olika motorer yeees nu kör vi om ni inte fattar fråga vår guru mefistofeles haa där fick du mefistofeles kirrar du detta hör av dej om du får konstiga frågor -------
a kam=10.50 lyft snäll duration bra över hel registret finns i flesta förgasar bilar =A MOTOR nästa är E MOTOR där finns olika mekanisk insprutning =D KAM=CA 11 I LYFT NGT vassare iacceleration bra flöde typ glt modellerna denna ger bra vrid finns i b21e b23e ,,nästa kam är V KAMMEN WOW MKT GOD KAM den finns i740/940gle modellerna insprutning mekanisk
denna kam är roligast att ha om du har el insprutning hurra nu händer det grejor detta är följande 11,35 insug 11,35avgas mkt bra som turbo kam även vanlig360 med insrutning kul bus effekt infinner sig men då byter man avgas systemet fullflödes yihaa ca15-20 hk beroende på motorns kondition puuuh mina fingra glöder hoppas ni förstår lite nu hör gärna av er om ni vill ha hjälp mefistfeles vet mina nr vi höres gasa ha det glatt hasse66 turbo for ever