300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Jag tycker den var helt okidoki....lite humor,mycket gummi och för att vara amatörer bra klippt! Men gillar inte dörr skrapet med 360ìn .Mer sådana filmer åt folket,hoopas ni gör en med vinter teama också?
Ja, vad ska man säga.Klippningen var finemang, galenheten lika så.Men inehållet, vette katten. För mycket hopp hit och dit, skulle ha funnits en röd tråd bara.Sen hade det vart kul att få se hur det slutade när farbror blå tittade förbi.
Fyra fastställningar av fem möjliga Det var ett trevligt avbrott såhär på kvällskvisten!Hur många anmärkningar fick ni då ni blev stoppade av Farbror Blå?
Japp kommer en vinterspecial, så håller vi på med en till film men jag kan inte säga när den är klar. Ni kan kika på våran hemsida inom kort. www.highpimpin.se sidan bör funka ganska snart.CiteraHallå har ni vinter redan
Måste bara fråga, har den som gjort fotot+redigeringen gått media eller nåt? Gillar det skarpt!PSHar fått uttrycket "fläskhäng" på hjärnan nu DS
El? Härligt =)ÄNNU mer Creds för filmen då! Min fru som gick media trodde bergis nån med sån bakgrund hade ett finger med i spelet!Ser fram emot nästa Fläskhäng movie !!!
Fy fan va bra!!!!!!älskar "Kör sönder skiten filmer" den var läskig oxå!!!!!!!! blev ju skakis när man såg snuten vända!!!vill se mer fläskhäng
Ny på gång nu, så fort den är klar så slänger jag ut en länk här på 300
Jag kan inte få ner filmen!Kan inte det åtgärdas snart?
Det är problem med filmen dels för att vårat webbhotell är det kassaste men kan ha samt att han som håller på med sidan nyligen har flyttat och inte har internet men det ska fixas så fort det går. P.S Fläskhäng Vinterspecial under konstruktion MEN den blir nog klar lite senare än beräknat.