Författare Ämne: 300 serien suger fettballe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (läst 10591 gånger)

300sugerballe

• Gäst
män med liten kuk åker 300serien riktiga män åker moskovitch :-*

varför i helvete åker man en krängholk från ett tulpanland??????

har man sniffat för mycket avgaser eller är det rosthål i hjärnan?
eller i kallingarna?

300 är inte värdig att kallas bil jävla felknullade bilmodell

om ni inte samtycker kan ni suga av er själva eller maila mig på
300 suger fettballe fatta det@sugavdigsjälv.rövhål ;D
« Senast ändrad: november 16, 2005, 09:41:54 av 300sugerballe »

Redhead85

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1345
    • Visa profil
Beundrar folk som vågar skriva sitt namn..
360 Hybrid MKII

Redhead85

• 300power orakel
    • Visa profil
måttligt road..
360 Hybrid MKII

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2761
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Roligt att det finns personer med IQ under normal nivå som kan hitta hit. Får beklaga förlusten av ditt vuxna ordföråd. Kan inte ta någon på allvar som använder ord som inte står med i svenska akadamins ordlista.

Vi tar gärna emot synpunkter men har lite svårt att förstå svenskan kan du utveckla lite så skulle det vara tacksamt.
ex.
män med liten kuk åker 300serien riktiga män åker moskovitch

Menar du att våra Volvo 300 är penisförlängare, det tar jag som en komplimang. Roligt att bli jämförd med Ferrari och Porsche mm mm.

ex 2
varför i helvete åker man en krängholk från ett tulpanland??????
Vet inte om du har kört en volvo 300 förut men den har mycket bra vägenskaper för att vara en bil byggd på 70-talet.
Man jämför 300 serien med porsche 924,944 och 928 då de bygger på samma kontruktion.
Lite reklam som bevisar det jag säger:
http://www.300power.com/bilder/tumb/Volvo-Racer-82.jpg  

ex3
300 är inte värdig att kallas bil jävla felknullade bilmodell
Det får du tycka. Men vi kommer bevisa motsatsen på nästa års Bilsports event.

Vi har som regel att inte använda personangrepp därför tar jag bort ditt andra inlägg.
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

Uffe

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 99
    • Visa profil
Mefistofeles, fixa hans ip adress till mig ;)

Gobajen

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
Ännu bättre lägg upp den här så alla får tillgång till den ;D
360 goes beyond :-)

Redhead85

• 300power orakel
    • Visa profil
Ip adressen kan man inte använda till så mycket mer än att få hans ISP att skicka ett elakt brev med varning i.

Lägger han inte av så kan de bli värre. men är han så dum så ja.. då förtjänar han att bli av med den summa pengar som han får böta.

Visst man kan väl ping han men ja. stor ide, lär va ca 100 datorer som gör de för att de ska va nån ide.

Eller skaffa fram hans adress å smiska han i 1on1 med valfri 360 från klubben..=)
360 Hybrid MKII

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Eller skaffa fram hans adress å smiska han i 1on1 med valfri 360 från klubben..=)

Låter som en mycket frestande idé!  ;D
Förare TEAM EGON RACING

Brainded

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 706
    • Visa profil
Ip adressen kan man inte använda till så mycket mer än att få hans ISP att skicka ett elakt brev med varning i.

Lägger han inte av så kan de bli värre. men är han så dum så ja.. då förtjänar han att bli av med den summa pengar som han får böta.

Visst man kan väl ping han men ja. stor ide, lär va ca 100 datorer som gör de för att de ska va nån ide.

Nu går det ju att göra lite mer än så utan att ha 100datorer  ;)

/Anders
Du behöver bara två verktyg WD-40 och Gaffatejp.
Om den inte rör sig och ska göra det, använd WD-40
Om den rör sig och inte ska göra det ,använd tejpen.

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1317
    • Visa profil
Att man orkar... Regga sig, skriva, veta om att man kommer framstå som en stor idiot (om man har den självinsikten) mm. Min egen tid värderar jag högre än att sitta och leta efter forum och sidor som absolut inte intresserar mig.

Kan ju va en ny typ av cybersex kanske? "Åååh, nu fick jag skriva suger, balle, kuk, knulla, rövhål mm."

Fråga:
Är du "300sugerballe" homosexuell? Undrar då alla dina svordomar anspelglar på sex med män eller sig själv och att du vill att man ska maila dig om man inte vill/kan suga av sig själv? För du menar väl att du kommer och gör det på en då? För så låter det ju om man läser din text.

Mvh
Emil "T08R"
Hetrosexuell med flickvän (så jag kommer inte maila dig).

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Re:300 serien suger fettballe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #10 skrivet: november 16, 2005, 18:03:03 »
Här har du:
81.232.139.27
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58

Mefistofeles

• Administrator
  • 300power orakel
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
Re:300 serien suger fettballe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #11 skrivet: november 16, 2005, 18:31:13 »
Har nu gjort forumet mer säkert för oseriösa medlemmar.
Nu måste man ha ett giltigt epost för att registrera sig. Inloggnings lösenord  slumpas ut och skickas till den ny registrerade medlemmens epost.

Man kan ändra eposten sen när man loggat in för första gången.

Synd att det ska behövas, bara.
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: november 16, 2005, 20:08:38 »
ja tycker du verkar väldigt liten!!!  tyvärr du kan omöjligt vara
 vuxen  om du nu skulle vara det så visar du inte det

du är bara väldigt löjlig  vi som håller på med denna bilmodell gör det för att vi har roligt tillsammans utav ditt sätt batt tala så har du inte mkt att komma med jag tycker du ska åka på olika bil träffar och se hur kul vi bil folk faktist har  om du kan vara  VUXEN EN GÅNG så tror jag du är välkommen vi är vanliga människor som träffas och har roligt och hjälper varandra... MEN  jag uppfattar att du inte vet vad det betyder att vara glad medmänniska!!  se hur vi gör och  LÄR DEJ PRATA SVENSKA DET UNDERLÄTTAR   i så fall kan du prata med oss
annars tycker jag du ska söka hjälp någonstans  men var vet jag inte  troligen har du nog en obotlig sjukdom...så  sorry

hoppas du läser detta och lär dej något om kamratskap

det handlar mkt om det  inget annat!!!!  vi vet  för vi har skoj tillsammans    

MVH  HANS    göteborg
360 turbo forever

EE

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 37
    • Visa profil
« Svar #13 skrivet: november 16, 2005, 20:40:51 »
hehe... har ni undersökt saken vidare?? han sitter förmodligen bakom en hemmarouter iallafall..

drzero

• Medlem
  • Antal inlägg: 115
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: november 16, 2005, 22:02:43 »
ingen ide att slösa energi på ett sånt här inlägg
Volvo 340Gl -88 Skojbil Snart med eaton m90 och MsI 2.2
Saab 9000T -95 Bruksbil
Kawasaki Gpz 1100 -84 Genomgår renovering
Mercedes 190 -87 skojbil nr2 ska ner en volvo t5

Dan.P

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 318
    • Visa profil
« Svar #15 skrivet: november 16, 2005, 23:57:29 »
Det största felet med 300serien o även 400 var att Volvo inte insåg att bilen faktiskt sålde bra i Europa. Volvo hade ju kunnat göra något kul med 360serien exempelvis överladdning eller 16v.

Vet ni varför Volvo slutade med 340in på bana?
'
'
'
'
'
'
'
'
Jo för den körde om sin storebror 240, det var INTE bra reklam för Volvo.

I början på 90talet såldes 1 av 15  tillverkade 363CS med PRV-6an, Alfa Romeos bakaxel o växellåda i Bilsport  för 275 000:- .
Det var det roligaste som Volvo har gjort av 300an men tyvärr bara 15.............

Brainded

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 706
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: november 17, 2005, 09:06:34 »
Här har du:
81.232.139.27

En telia företagslina??? menar han att han är så dum så han sitter på jobbet och postar sånt här strunt? :o
/Anders
Du behöver bara två verktyg WD-40 och Gaffatejp.
Om den inte rör sig och ska göra det, använd WD-40
Om den rör sig och inte ska göra det ,använd tejpen.

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: november 17, 2005, 17:36:25 »
Det största felet med 300serien o även 400 var att Volvo inte insåg att bilen faktiskt sålde bra i Europa. Volvo hade ju kunnat göra något kul med 360serien exempelvis överladdning eller 16v.

'
'
'
'
'
'
'
'

I början på 90talet såldes 1 av 15  tillverkade 363CS med PRV-6an, Alfa Romeos bakaxel o växellåda i Bilsport  för 275 000:- .
Det var det roligaste som Volvo har gjort av 300an men tyvärr bara 15.............

Enligt Volvo så tillverkades det bara 1!!!
I annonsen i bilsport stod det 11.
Priset va 155 000:-. Fast det kan ju ha vart fler som budade på den.
Här kan man läsa mer om den: http://www.300power.com/forum/index.php?board=17;action=display;threadid=121

Dan.P

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: november 17, 2005, 20:44:44 »

'
'
'
'
'
'
'
'

Enligt Volvo så tillverkades det bara 1!!!
I annonsen i bilsport stod det 11.
Priset va 155 000:-. Fast det kan ju ha vart fler som budade på den.
Här kan man läsa mer om den: http://www.300power.com/forum/index.php?board=17;action=display;threadid=121

Men som det står i annonsen är det en replica.
Det var en som skrev in till Bilsport och frågade om han hade läst rätt på priset, och vad en 363CS var för något.
Bilsport svarade med den infon jag skrev i mitt inlägg, detta var 1991. Jag kan ha fel angående antalet bilar, har för mig att det räckte med 5st tillverkade för att klassa in i GrA på 70talet.

göteborg

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 64
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: november 18, 2005, 19:40:22 »

'
'
'
'
'
'
'
'

Stämmer värkligen detta att det var pga av att den kunde gå snabbare en 240in på banan? källa?

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: november 18, 2005, 20:36:54 »

'
'
'
'
'
'
'
'

Stämmer värkligen detta att det var pga av att den kunde gå snabbare en 240in på banan? källa?

Att den skulle gå fortare än 240 på bana är ju ganska självklart.
Bättre bakvagn, förutom bladisarna då (fast dom satt inte på CS), bättre viktfördelning, lättare, samma låda och motor passar rakt i. Finns uttag för 240 ic i 300 seriens front tex, så den passar rakt i. Med ganska engkla medel så sätter man i en B21ET n 300 men B19. Har man tex en 240 som donatorbil som man kan plocka allt ifrån så är det inga problem.

Dan.P

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: november 18, 2005, 23:17:49 »

'
'
'
'
'
'
'
'

Jo detta stämmer vErkligen.

Källan jag har är från en VD på en av Volvos avdelningar och denna information är ifrån 1989.
Jag kan inte sätta ut namn och vilken avdelning han jobbade på för det är min fasters man.
« Senast ändrad: november 18, 2005, 23:18:33 av Dan.P »

Tommy^_

• Betalande Medlem
  • Medlem
  • Antal inlägg: 229
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: november 24, 2005, 00:33:59 »
Bara för att lägga till min åsikt om 300serien..
Den är grymt skön att sitta i och rolig och köra, jag tycker den känns mycket rymligare än en 240 tex som jag tycker känns sjukt trång med tanke på storleken på bilen.
Den har sina negativa sidor precis som andra bilar!(och det är inget som man inte kan förbättra)
Men det helt klart är en underskattad bil.

Morst

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 65
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: november 24, 2005, 21:26:52 »
Bara för att lägga till min åsikt om 300serien..
Den är grymt skön att sitta i och rolig och köra, jag tycker den känns mycket rymligare än en 240 tex som jag tycker känns sjukt trång med tanke på storleken på bilen.
Den har sina negativa sidor precis som andra bilar!(och det är inget som man inte kan förbättra)
Men det helt klart är en underskattad bil.

Så sant, så sant!  :)

"För övrigt anser jag att trådskapare bör förgöras!" eller åtminstone bannas, han/hon är till 110 % ett praktexempel på folk som varken har något till övers för 300-serien, svenska språket eller oss forumsmedlemmar. Inlägg som ovan och dito författare har ingenting här att göra!  >:(
"Kampen mot Gud og Hvite krist er igang!"
Den som är stark i sig själv, har öppna ögon och kan tänka med skallen behöver ingen annan än sig själv (utom möjligen sin Volvo och en snus!)

sjs

• JuniorMedlem
  • **
  • Antal inlägg: 62
    • Visa profil
    • VolvoMans Volvo Penta hemsida
« Svar #24 skrivet: december 15, 2005, 15:15:52 »
Varifrån kommer människor, som startar sånähär diskussioner.

Troligen från såna platser, där de inte har fått prova en BIL, som inte är skithal på vintern, så som ryssbilar är. ;)

Jag gillar 300 serien över allt, skulle inte byta bort min XLB344531FC022066 (japp, karossnummret sitter i minnet ;)) för en ny bil heller. :D
Gasa tills de rasar, renovera o polera ;D

Kolbaz

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: december 15, 2005, 20:48:50 »
Det är ju tydligt att denna lilla tallefjant refererar till sitt lilla könsorgan vilket han tydligen har problem med. Tekniskt fulländade kör 300 serier och det är en mycket mycket bra bilserie. Varför sådana människor skall komma in och skriva annat bevisar bara stor omogenhet hos skrivaren!

devist8or

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 23
  • 340 -86 DL Röd 8300 Mil
    • Visa profil
« Svar #26 skrivet: december 16, 2005, 01:35:08 »
Hej

Nybörjare på denna bil, nybörjare med körkort med :D 4 mån gammalt, har kört både saab och 240 i folkrace, och mer därtill i privatkörning, säger bara denna bil "äger" i komfort, och billiga reservdelar det mesta faktiskt.

Min blir varm o go på 5 min, hur många bilar klarar det utan motorvärmare?

Har inte kört en bättre bil säger jag bara. Och sen kommer dt komma sommar projekt, neonrör under o i grillen, har planer för denna pärla som fått namnet "HUGO"

"mina synpunkter" på denna underbara bil.
Ska fixa kort på min skönhet :D