300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Vilken rem är "viftereima"?
Remen til generatoren... strammet min for kort tid siden jeg å.. skrudde bare på strammeskruen jeg.. trengte ikke løsne dynamoen/generatoren... motor B200E..
Citat från: AxL skrivet november 30, 2005, 13:01:14 Remen til generatoren... strammet min for kort tid siden jeg å.. skrudde bare på strammeskruen jeg.. trengte ikke løsne dynamoen/generatoren... motor B200E..hvor er strammeskruen?
Citat från: BillaBoo skrivet november 30, 2005, 16:56:20 Citat från: AxL skrivet november 30, 2005, 13:01:14 Remen til generatoren... strammet min for kort tid siden jeg å.. skrudde bare på strammeskruen jeg.. trengte ikke løsne dynamoen/generatoren... motor B200E..hvor er strammeskruen? har du generatorn på venstre sidan eller höyre sidan det er en skrue omtrent mitt på platen de r generatorn har en omtrent 10-15 cm lång skrue chekk opptil skrue störrelse nr10 på siden sitter den andre med störrelse 13 lös tag dem litt skru på nr 10 til reimen er strang nok....jeg greier ikke skrive norske bokstaver med computern håper det greier sej nok allikevel....